נמנע חילול ה'? יש "הסכמה" על ירושת מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל

בני משפתו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, הצליחו להגיע להסכמה עם אחיהם הרב משה יוסף על חלוקת הירושה שהותיר אביהם הגדול, כך מדווח העיתון "ישראל היום" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ע יוסף זצ"ל וילדיו (צילומים: יונתן זינדל והדס פרוש / Flash90)

נמנע חילול ה'? רגע לפני שמשפחתו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל היו נגררים שוב לבית המשפט נראה כי הצדדים הצליחו להגיע להבנות ולמנוע את החילול ה' הגדול שהיה כאן במידה והיו מגיעים לבית המשפט ודנים על ירושת פוסק הדור כשכל כלי התקשורת עוקבים אחרי הפרשה המביכה.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', בני המשפחה הצליחו להגיע להסכמות עם הגאון רבי משה יוסף, בנו הצעיר של מרן וראש בד"ץ 'בית יוסף' שאביו הוריש לו את רוב נכסיו.

ההסכמה המרכזית הינה כי הגר"מ יוסף ירכוש את הדירה ברחוב הקבלן 45 בסכום של 11 מיליון שקלים והכסף יחולק בין היורשים.

"על פי תוכניתם", דווח בעיתון:, "יהפכו בני הזוג את הבית ל"בית מורשת מרן", הספרייה המכילה כ-30 אלף ספרים תישאר שם, ובמקום יוקם 'כולל'. מכון הספרים שמפיץ את פסיקות הרב יועבר לשם, וכמוהו גם משרדי מפעל הכשרות בד"ץ בית יוסף. כל האזכרות של הרב עובדיה ורעייתו מרגלית ייערכו במקום. בני המשפחה ימשיכו לגור שם, ולצורך התשלום והקמת בית המורשת הם מתכוונים לבצע מגבית".

לדברי העיתונאי יהודה שלזינגר: "בשבועות האחרונים הושגה הסכמה גם על הפריטים הקטנים אך הסמליים, כגון המצנפת של הרב, גלימתו, כוסות הקידוש שעליהן בירך, החנוכייה, כלי הכסף, קערת הפסח, מקל ההליכה והביגוד. הוסכם כי חלקם יישארו בבית המורשת וחלקם יפוזרו בין האחים למזכרת משפחת יוסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר