ההתבטאות הפוגענית

גולן יוכפז מאשר: "סדן אמר ששונא את דרעי"

רמי סדן הכחיש את האמירות נגד דרעי וש"ס, אבל מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז מאשר בצורה רשמית את הפרסומים. "הוא אמר לנו - 'אני שונא את ש"ס ודרעי בדיוק כמותכם באליטה'" צייץ יוכפז (אקטואליה)

אריה דרעי (Yaakov Cohen/Flash90)

הסערה בעקבות הציטוטים שיוחסו לרמי סדן, יו"ר חדשות 10 נגד ש"ס ואריה דרעי - נמשכת: לאחר שסדן הכחיש את המיוחס לו, הערב (שלישי) מאשר מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז בצורה רשמית את הפרסומים כי סדן אמר שהוא "שונא את ש"ס ואת דרעי".

עוד בנושא:

יוכפז צייץ הערב בחשבון הטוויטר שלו: "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים יאמרו באופן ברור - רמי סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי: 'אני שונא את ש"ס ודרעי בדיוק כמותכם באליטה. צריך להגיע לפרחיה משדרות'. דבריו הופסקו. כל תאור אחר חוטא לאמת".

בצהריים התייחס גורם בלשכת ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו לדרישת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לפטר את סדן מהערוץ, ואמר כי לנתניהו אין סמכות לפטר אותו. לדבריו, גם אם נתניהו יחשוב שאכן צריך להחליף את סדן, בעקבות ההתבטאויות המיוחסות לו, הרי שאין לו סמכות לעשות זאת.

צילומסך: מתוך ערוץ היוטיוב 'מכון קשר הכנה לבר מצווה'

בינתיים, בליכוד הוציאו הודעה פושרת לפיה: "יש לברר אם הדברים המיוחסים למר סדן אכן נאמרו שכן הוא מכחיש זאת בכל תוקף". עוד מסרו בליכוד כי "אם יתברר שאכן הדברים נאמרו הרי שמדובר בהתבטאויות חמורות מאוד וראש הממשלה דוחה אותם על הסף".

במכתב ששלח המומחה לזכויות אזרח ומשפט מנהלי, עו"ד אורי קידר, ליועמ"ש אביחי מנדלבליט הוא כתב כי "אוי לעיניים שכך רואות... לא יעלה על הדעת כי מי שמינויו מוסדר בחוק הרשות השניה ותפקידו נושא אופי ציבורי כה מובהק, משמעותי ומרחיק לכת, אשר אחראי באופן ישיר על הכתבת סדר היום הציבורי במדינת ישראל, מגלה כבר במעמד ההתמודדות לתפקיד דעות חשוכות וסדורות המדירות מהשיח הציבורי ציבור שלם, והכל בנימת זלזול שלא נשמעה במחוזותינו זה זמן רב".

כזכור, רמי סדן עצמו הכחיש את הדברים בשיחה עם "כיכר השבת", לדבריו: "לא היו דברים מעולם, מנסים לסכסך בין הדוסים. הציטוטים המיוחסים שקריים. מודאגים מהמינוי ומנסים לסכסך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר