וידאו בלעדי, חלק שני

נתניהו לגר"ע יוסף: "בניה תבטיח את עתיד ישראל"

משמעות פוליטית חשובה היתה טמונה אתמול בהשתתפותו של ראש-הממשלה בשמחת ´שבע הברכות´ לבתו של ישי. על רקע הביקורת שמתח ישי בעקבות ההקפאה, ראש-הממשלה פרגן ליו"ר ש"ס ללא הרף וזכה לצ´פחות מהגר"ע יוסף. צפו בוידאו בלעדי מדבריו של נתניהו (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |

ראש-הממשלה, בנימין נתניהו, חלק אתמול כבוד רב למרן הגר"ע יוסף ולאנשי סיעת ש"ס, כשנטל חלק מרכזי בשמחת ה'שבע ברכות' לבתו של שר הפנים ויו"ר ש"ס, אלי ישי, שנערכה במלון הייאט בירושלים.

אחרי שזכה לצ'פחות לרוב מהגר"ע והאזין בקשב לדברי התורה שנשא, קיבל ראש-הממשלה את רשות הדיבור. נתניהו, כדרכו, הפגין בקיאות בדברי ומאמרי חז"ל ועל הדרך פרגן לישי ללא הרף.

"אני זוכר אותו כעלם חמודות", אמר נתניהו וישי חייך. "עכשיו הוא כבר סב לשניים, והנה הוא משיא את בתו השניה. אני רוצה לברך את הכלה ואת החתן. אומנם כתוב 'שמע בני מוסר אביך', אבל פה אני מוכן להביא גם את אביה של רעייתך.

"אלי הוא אומנם צעיר, אבל יש לו הרבה חוכמת חיים. אנחנו מדברים מעת לעת כידידים, והוא נותן לי מחוכמתו. אני חושב שהוא שואב מהבאר של הרב, והוא מוסיף עליה מחוכמתו. יש לו לב טוב, שכל טוב והוא חבר טוב".

וכדי לא להפר את ההגמוניה המפלגתית, הזכיר נתניהו את שר הבינוי-והשיכון "אריאל, שגם נמצא איתנו", כמו-גם את השר משולם נהרי ואת סגן השר יצחק כהן.

"הבעיה שלנו היא לא חילוקי הדעות, כאלה ואחרים, מבית. הבעיה היא שיש מי שרוצה להחריב את הבית. בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו, והקדוש-ברוך-הוא מצילנו מידם", אמר נתניהו וזכה לתשואות.

"אנחנו נבנה", הטעים נתניהו, "ונבטיח את עתידו של עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר