חוצפה יסגי

עסקת שליט: מאיר פרוש מתנגד לעמדת הגר"ע יוסף

יו"ר ש"ס ר´ אלי ישי שתומך בעסקת שליט - בהוראתו הישירה של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ע יוסף שליט"א, צפוי להיתקל באוייב קשה: סגן שר החינוך מאיר פרוש. "גדולי התורה אמרו לי שאסור לשלם את המחיר שהחמאס דורש, בשום פנים ואופן", אומר פרוש בראיון לשבועון החרדי ´משפחה´ (פוליטי-מדיני)

מנחם כץ | כיכר השבת |
הגר"ע ופרוש על רקע ישי יוצא מ"השבעייה" (פלאש 90)

יו"ר ש"ס ר' אלי ישי שתומך בעסקת שליט - בהוראתו הישירה של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ע יוסף שליט"א, צפוי להיתקל באוייב קשה: סגן שר החינוך מאיר פרוש.

"נקראתי השבוע אל מעונם של שניים מחברי מועצת גדולי התורה, והם אמרו לי שאסור לשלם את המחיר שהחמאס דורש, בשום פנים ואופן", אומר פרוש בראיון לעיתונאי אריה ארליך מעיתון 'משפחה'.

"צריך לקחת בחשבון את הנזקים שיכולים לצאת מכך", מצטט פרוש את דבריהם של גדולי התורה שחיוו בפניו את דעתם. כתב העיתון מפרשן את דבריו של פרוש ומעריך "כי מדובר בכ"ק האדמו"רים מערלוי ומסדיגורא".

ופרוש ממשיך: "קרא לי אחד מחברי מועצת גדולי התורה ושאל אותי: מדוע לא שומעים את קולכם בעניין? למה אתם לא מתנגדים לזה בכל התוקף? ואכן, לפני שבועיים עליתי אל דוכן המליאה והבעתי את התנגדותם של גדולי התורה לעסקה המתרקמת. אמרתי שבסופו של דבר, המחיר עלול להיות כבד מאוד, ויהודים רבים עלולים לשלם על העסקה הזאת בחייהם.

"לאף-אחד אין שום דבר נגד נועם שליט", הדגיש פרוש בראיון. "כל ההיסחפות הזו, אינה אלא איבוד פרופורציה מוחלט. הציבור נסחף לתעמולה, מבלי לבדוק ולקחת בחשבון את הנזק שיכול להיגרם משחרור כזה המוני של רוצחים פלסטיניים".

לעומת פרוש, יו"ר ועדת הכספים משה גפני ויו"ר 'יהדות התורה' ח"כ אליעזר מוזס, השיבו בצורה פושרת על הנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר