תם הסיוט בבני ברק

חשוד בגניבת עשרות אופניים חשמליים נתפס על חם

במהלך סוף השבוע, לאחר מעקב ממושך, נעצר בבני ברק חשוד בגניבת עשרות אופניים חשמליים במהלך התקופה האחרונה. החשוד זוהה ברחוב זוננפלד בעיר ושם נעצר (ארץ)

מעצר החשוד (צילום: דוברות השומרים)

במהלך סוף השבוע, לאחר מעקב ממושך, נעצר על ידי מתנדבי ארגון השומרים חשוד בגניבת עשרות אופניים חשמליים בעיר במהלך התקופה האחרונה. ברשות הארגון ישנם מספר סרטונים ממצלמות אבטחה המתעדים מקרי גניבה בהם היה מעורב החשוד.

במהלך סיור שגרתי הבחין אחד המתנדבים בחשוד אשר מחפשים אחריו מזה זמן רב כשהוא מנסה לפרוץ באמצעות כלי פריצה מתקדמים למספר זוגות אופניים ברחוב זוננפלד בעיר.

החשוד כבן 40 תושב תל אביב, הועבר ע"י מתנדבי השומרים לידי צוות סיור של משטרת מרחב דן, והבוקר הוא הובא בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

יש לציין כי במוקד השומרים התקבלו לאחרונה שיחות רבות מאזרחים על כך שאופניהם נגנבו. בארגון 'השומרים' ממליצים - בכל מקרה של גניבת אופניים יש לפנות לתחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה.

בארגון 'השומרים' קוראים לאזרחים הקונים אופניים חשמליים, לשמור את מספר השילדה המופיע על האופניים, כך במקרה של גניבה יהיה ניתן לזהות את האופניים ולהחזירו לבעלים. יצויין, שבמקרה של גניבה המשטרה דורשת את מספר השילדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר