הקרב על אלעד

קריספל והרב סילמן נועדו; "כולם מפחדים, העיר הידרדרה"

הקרב על העיר אלעד מתעצם ואל מעונו של הרב סילמן זורמים כלל הצדדים לקראת ההכרעה בדבר המועמד לראשות • צוריאל קריספל נועד עם הרב ובשיחה עם "כיכר השבת" עולה להתקפה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דרעי, קריספל ופרוש. ארכיון (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

הקרב על ראשות העיר אלעד הופך לאמוציונלי: חמישה חודשים לבחירות ונראה כי הקרב בעד ונגד השארתו של ישראל פרוש בראשות העיר מתעצם.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", מי שמונה לתמרן בין הצדדים הוא האב"ד הגאון רבי יהודה סילמן. בשבוע האחרון נערכו פגישות רבות במעונו בבני ברק בנושא העיר אלעד, החל מבכירים בש"ס דרך נציגי בתי גדולי ישראל ועד לנציגות המקומית שבא לומר את דעתה בביתו.

אתמול (רביעי) היה זה סגן ראש העיר ברק צברי שפקד את בית הגר"י סילמן בניסיון לשכנע למה צריך להחליף את ראש העיר. היום בשעה 08:45 בבוקר, נכנס סגן ראש העיר אלעד, צוריאל קריספל מש"ס ובמשך למעלה מ-30 דקות הסביר קריספל לרב סילמן מדוע יש להחליף את ישראל פרוש.

כתב 'כיכר השבת' שוחח עם קריספל לאחר הפגישה שעל עצם קיומה מסר כי "אין תגובה".

אך כשנשאל מדוע יש להחליף את פרוש, ראש עיר שמקבל שבחים רבים בעיר, השיב קריספל בזעם: "אני קורא בתקשורת כמה פרוש נדיב, הפכו אותו לקים ג'ונג און, כולם מפחדים ממנו".

קריספל, כשיושב לו משהו על הלב, הוא מתקשה לשמור אותו אצלו. "העיר אלעד", הוא מוסיף, "זו עיר שכולם עלו אליה לרגל ללמוד איך מפתחים את העיר, אבל היא הידרדרה מאז שהגיע פרוש וגנב את הבחירות".

בדבריו האשים קריספל כי "העיר מרוסקת לחלוטין, מחלקות העירייה לא מתפקדות ובעיתונות המקומית בה משקיע פרוש 2 מיליון שקלים בשנה, אין שום מילת תודה ליו"ר ש"ס אריה דרעי לאחר שנתן לו תקציבי עתק".

לסיום, מצהיר קריספל כי "אני לא רוצה להישאר בעיר במידה ופרוש יתמודד שוב. בושה לשבת על יד דבר כזה".

ל'כיכר השבת' נודע כי הגר"י סילמן טרם הכריע ולא השיב לצדדים עמם נפגש במהלך השבוע אך אמר כי כל הכרעה צריכה להיעשות באחריות ולמנוע מחלוקות.

יצוין כי במידה והיה שם חזק כמועמד להחליף את פרוש, הרי שהדרך להכרעה הייתה קלה יותר. בשלב זה, טרם נמצאה דמות שתוכל לנצח בבירור את הבחירות ותהיה מקובלת על רוב תושבי העיר.

בסביבתו של ראש העיר ישראל פרוש אומרים בתגובה ל'כיכר השבת' כי "הוא לא מתייחס להתקפות שבאות על רקע מרמור עצמי מחוסר היכולת להתמודד, ומגורם המתיימר לייצג ציבור חשוב בעיר ומכנה את תושבי העיר 'פסיכים שנפלו ממלחיה'.

"חמש שנים של מהפך ועשיה עבור כל הקהלים והעדות בעיר לא נמחקות במחי ציטוטי בחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר