המו"מ בבית שמש

אבוטבול ו'שלומי אמונים' נפגשו ללא 'דגל התורה'

לאחר כשלוש וחצי שעות הסתיימה פגישת המו"מ בין אבוטבול ל'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' - ללא התקדמות משמעותית. מרבית הפגישה נערכה רק בין אבוטבול ושלו"א (חרדים, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אבוטבול ונציגי שלו"א יוצאים לבד מהפגישה (צילום: דגל התורה בית שמש)

המשא ומתן בבית שמש: לאחר כשלוש וחצי שעות הסתיימה בצהריים (שלישי) פגישת המו"מ בין נציגי 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים', לראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, אלא שנתח גדול מהפגישה ערך אבוטבול רק עם נציגי שלומי אמונים - כפי שדרש מלכתחילה.

הפגישה שהתקיימה בביתו של ראש העיר משה אבוטבול, החלה מעט לאחר השעה 11:00 בבוקר. בפגישה נטלו חלק נציגי דגל התורה שמוליק גרינברג וישראל סילברסטין לצד נציגי שלומי אמונים שמעון גולדברג ואברהם פרנקל.

אלא, שבמהלך הפגישה נאלצו חברי דגל התורה לצאת, כך יצא שדרישתו של אבוטבול לנהל מו"מ נפרד עם כל מפלגה, התקיימה ואבוטבול ישב במשך למעלה משעה עם אנשי שלומי אמונים.

ל'כיכר השבת' נודע כי גם לאחר הפגישה, אין התקדמות משמעותית במגעים בין המפלגות. לדברי בכירים ב'דגל התורה': "ההתקדמות היא שאין נתק ויושבים סביב שולחן אחד למשא ומתן".

במענה לשאלת 'כיכר השבת' למה נמשך המשא ומתן מעבר למשוער, הגיב הבוקר אבוטבול: "הם מבקשים דברים שנמצאים אצל אחרים. אני אשתף אותם בלבטים, אולי יש כמה דברים חדשים, כולנו רוצים לצאת לדרך טובה משותפת זה גם תלוי בהם".

"אם היינו באים בלי שום קשר למחויבויות קודמות אז 'דגל' לא היו באים עם 'שלומי אמונים' למו"מ. לקחתי את הליכוד איתי והובטח להם סגן, 'אגודה' צעקו ראשונים כי אבוטבול ימשיך להיות ראש עיר. לא יכול להתנתק מהעבר ולהגיד זהו, יש כללים בפוליטיקה", אומר אבוטבול.

יש סיכוי ש'דגל' תקבל את תיק החינוך?

הכל פתוח. ארנרייך בטוב ליבו יהיה מוכן תמורת מערכת פיצויים כזו או אחרת .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר