לא חושש

אריה דרעי לח"כים: נתמודד באלעד בכל מצב

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע השבוע לחברי הכנסת של המפלגה כי קיבל להריץ מועמד ספרדי לראשות העיר אלעד, למרות ההפסד הצורב: למרות הסיכון, זו ההחלטה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הודיע בסוף השבוע כי קיבל החלטה שהמפלגה תריץ מועמד ספרדי לראשות העיר אלעד.

לפני כחמש שנים, ש"ס חטפה מהלומה לא פשוטה, העיר - אלעד - בה השקיעה את רוב כוחותיה ומאמציה, מכנסי רבנים ועד עבודת שטח, נפלה בידיים חסידיות, למרות הרוב הספרדי בעיר: ראש העיר הנבחר - ישראל פרוש.

חודשים ארוכים עברו עד שש"ס התאוששה מהטראומה. המפלגה הספרדית נאלצה לשבת בקואליציה עירונית בה שולט ראש עיר חסידי. לכולם היה נדמה כי דרעי יפיק את הלקחים ויחליט שלא להתמודד שוב.

במערכת הבחירות הנוכחית, ניתחו אנשי ש"ס את המצב בעיר הספרדית והגיעו למסקנה כי מדובר בסיכון גבוהה מאוד להתמודד שוב. בטח כשאלי ישי הקים את מפלגת 'יחד' וזכה ללא מעט קולות בעיר. קולות שיעדיפו כל מועמד - רק לא ש"ס.

אך כל זה לא מרתיע את אריה דרעי. "אנחנו נתמודד באלעד, לא נחשוש, זה שווה את הסיכון", אמר דרעי לחברי הכנסת במהלך פגישה שקיימה אתם ביום חמישי. דרעי הבהיר כי בכל מצב שיהיה, ש"ס תבקש להריץ מועמד ספרדי לתפקיד.

יצוין כי, ככל הנראה, הערכה בש"ס היא כי דרעי ירענן את רשימת ש"ס בעיר וימנה יו"ר חדש שיהיה המועמד לתפקיד.

גורם בש"ס שנכח בפגישה הוסיף בשיחה עם "כיכר השבת": "אריה היה נחרץ, חד משמעי. אבל עדיין יתכן שבסוף הוא ילך על 'דיל' עם 'דגל' שיריצו מועמד ספרדי המזוהה עם הליטאים, כך הוא קיבל מועמד ספרדי, ו'דגל' קיבלו מועמד משלהם. יהיה מעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר