מופע הצביעות

החרדים נגד אבי גבאי: "שכח מה זה להיות יהודי"

סגני השרים יעקב ליצמן ומאיר פרוש במתקפה חריפה נגד יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי שנסע במהלך השבת בתחבורה ציבורית ובצאתה ביקר בבית הגר"ג אדלשטיין: "מביא כישלון לעצמו ולמפלגתו" (פוליטי)

ישראל כהן וישי כהן | כיכר השבת |
ליצמן ופרוש (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מחאה על כבודה של השבת: סגני השרים יעקב ליצמן ומאיר פרוש במתקפה חריפה נגד יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי שנסע במהלך שבת קודש בתחבורה ציבורית, וקרא להפעלת התחבורה בכל רחבי הארץ, ובשעות הערב - לאחר צאת השבת - ביקר במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין היושב שבעה בשל פטירת בנו.

לדברי ליצמן: "מדובר במעשה חמור שיש בו פגיעה ציבורית בקדושת השבת בפרהסיה. מר גבאי ממשיך בסדרת טעויות פוליטיות שמציגות את מנהיגותו בספק גדול לעתיד".

מאיר פרוש הוסיף ותקף: "הגיע הזמן לומר די לרמיסת השבת. הגיע העת שפוליטיקאים יפנימו כי שבת קודש, היא מושג קדוש ונעלה הרבה יותר מבניית קריירה פוליטית כזו או אחרת או ניסיון להדביק פערים בסקרים. השבת היא הדבר היקר ביותר לעם היהודי, וכל פגיעה בה פירושה פגיעה בכל יהודי".

"חבל שמר גבאי מהמר על כבוד השבת, ומביא במו ידיו כשלון לעצמו ולמפלגתו", הוסיף פרוש.

ח"כ ינון אזולאי מש"ס, התייחס גם הוא למעשיו של גבאי ואמר: "אבי גבאי רואה את הסקרים העגומים וכנראה שכח מה זה להיות יהודי - לקושש קולות על חשבון השבת זה שיטה ישנה ולא מוצלחת".

גורמים חרדיים הגדירו את התנהלותו של גבאי כ"צביעות". לדבריהם, "גבאי מנסה לרקוד על כל החתונות. מחד לחלל שבת ולהתריס נגד הקדוש והיקר לעם היהודי ומאידך לבוא ולנחם את אחד מגדולי ישראל בניסיון לקושש תמיכה חרדית. אם זו התנהלותו אין פלא שמפלגתו מתרסקת בסקרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר