זוכה לתמיכה חרדית

המועמדת צונזרה - והגיבה: "תתעניינו ביכולות שלי"

החוק שמזכה בתקציב נוסף רשימה מקומית שמשלבת נשים, אליו התנגדו המפלגות החרדיות, הוביל לנסיקה במספר הנשים המתמודדות בבחירות 2018. אחת מהן, מתייחסת להתעלמות ממנה (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עינת קליש רותם (צילום: אתר הבית של המועמדת)

בעיתון 'ידיעות אחרונות' פורסמה השבוע כתבה שסיקרה את העלייה החדה במספר הנשים שמתמודדות בבחירות שייערכו ברשויות המקומיות בעוד מעט יותר מארבעה חודשים.

שם שבלט בהיעדרותו מהכתבה שנשאה את הכותרת "70 הנשים המתמודדות", הוא של עינת קליש רותם, מועמדת לראשות העיר חיפה, שיתכן וחלק מהחרדים בעיר אף יתמכו בה ברגע האמת, כדי לנסות ולהדיח את ראש המכהן יונה יהב.

היום (חמישי) התייחסה קליש רותם לצנזור שמה ותמונתה, וכתבה: "לכל התוהים מדוע אינני בצילום המועמדות הפוליטיות בעיתון ידיעות אחרונות - אשמח להתראיין לתקשורת, כשתתעניין בי, ביכולות ובתכניות שלי לחיפה. לא כשתתעניין בי רק בגלל היותי אישה".

"שימו לב נשים יקרות, שלא נדרדר מתקרת זכוכית לכלוב זכוכית", סיימה המועמדת את הפוסט שהעלתה בדף הפייסבוק שלה.

יצוין, כי מתמודדים רבים שואפים הפעם לשלב נשים ברשימתן, בשל חוק שעבר בכנסת לפיו מי שינהג כך יהיה זכאי לתוספת משמעותית במימון המפלגות. אף שכזכור המפלגות החרדיות התנגדו לחוק, בשל הקושי האידיאולוגי המוכר לצרף נשים לרשימתן, הוא אושר.

סיבה נוספת בגינה נרשם אכן גידול במספר הנשים המתמודדות בבחירות המתקרבות, הוא בשל פעילותם של קואליציית ארגונים חדשה בשם 'מקומיות 2018', שהחזון שלה הוא נוכחות של נשים במקומות ריאליים של כל רשימה מקומית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר