הבחירות המקומיות

מהפך ב'דגל התורה' בביתר עילית: פעיל התנועה הדיח את יצחק רביץ

דודי זלץ, פעיל צעיר ב'דגל התורה' נבחר למקום הראשון בעיר במהלך הבחירות הפנימיות בהן השתתפו 25 בני אדם, והדיח את יצחק רביץ. 'דגל' תייבא את ה"פריימריז" לעוד ערים? (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
זלץ (צילום: באדיבות המצלם)

מהפך במיני-פריימריז הפנימיים של 'דגל התורה' בביתר: דודי זלץ, פעיל תנועה צעיר ב'דגל התורה' נבחר למקום הראשון ב'דגל התורה' בעיר במהלך הבחירות הפנימיות בהן השתתפו 25 בני אדם.

שני נציגים בלבד התמודדו בבחירות הפנימיות: סגן ומ"מ ראש העיר יצחק רביץ וראש לשכתו של ח"כ יעקב אשר – דודי זלץ. על פי התוצאות כאמור, במקום הראשון עם מירב הקולות זכה זלץ שהדיח את איש התנועה הוותיק יצחק רביץ מראשות המפלגה בביתר. 15 קולות קיבל זלץ, בעוד רביץ קיבל 10 קולות.

הבחירות החלו הערב בשעה 20:00 עד השעה 20:45 והתקיימו בהיכל ישיבת הר"ן. על הבחירות פיקח מקרוב איצ'ה רייך, ראש מועצת רכסים. רייך מונה על ידי חברי הכנסת של 'דגל התורה' לנהל את הפריימריז בביתר.

חברי 'דגל' מערים נוספות "מתקנאים" בנעשה בביתר. בעוד בשלומי אמונים אימצו את רעיון הפריימריז במספר ערים, הרי שב'דגל' לא השכילו לשכפל את היוזמה ואומרים כי הפריימריז בביתר הם בהחלט "מודל לחיקוי".

בעיתון 'בקהילה' דווח כי בסניף 'דגל התורה' בבית שמש הועלתה ההצעה לפריימריז פנימיים, אך בשל כך ש"נזכרו מאוחר", הרי שהפעם יוותרו על הפריימריז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר