צפו בהסתה

קמפיין: "אפילה וחרדיזציה או עיר פתוחה"

מערכת הבחירות באשדוד מתלהטת, על גבו של הציבור החרדי המקומי: אחרי הקלטות הלן גלבר, כעת מתמודד אחר משיק את הקמפיין שלו - כשהוא מסמן את אותו המגזר (חדשות, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הקמפיין של כצנסלון (צילום: מתוך דף הפייסבוק של המועמד)

תחת הכותרת "עיר ללא כפיה - העיר אשדוד בשביל התושבים", קורא שמעון כצנלסון, המתמודד לראשות עיריית אשדוד בבחירות המתקרבות, לתושבי העיר החילונים, להצביע עבורו כדי למנוע מאשדוד "להפוך לבני ברק", כלשונו.

המועמד לראשות העיר אינו מסתיר את העוינות שהוא מפגין כלפי הציבור החרדי, ובסרטון בחירות רשמי שהועלה אתמול בדף הפייסבוק שלו הוא פונה לקהל היעד שלו ואומר: "האם אנו הולכים לכיוון האפלה, אם אנחנו הולכים לכיוון של חרדיזציה; אם אנחנו הולכים לכיוון של בני ברק, או שאנחנו משנים את זה והולכים לעיר פתוחה; עיר שכולם רוצים לחיות בה; עיר של צעירים; עיר שאנחנו רוצים להיות גאים בה. זה מה שאני מציע שכל אחד מכם יבחר ב-30 באוקטובר".

בשבוע שעבר העניק כצנלסון ראיון למקומון 'כאן דרום', בו הבהיר כי במידה וייבחר הוא לא מתכוון לזמן את הסיעות החרדיות לקואליציה בראשותו, אלא אם הן תיישרנה קו עם קווי היסוד שלו.

"קודם אעשה קואליציה עם שותפיי הטבעיים שיאמצו את קווי היסוד שלי. החרדים צריכים להבין שאלה הקווים, ואם הם יהיו מוכנים לאמץ אותם – בבקשה, ואם לא – אז הם יישבו באופוזיציה", הבהיר המועמד מטעם ישראל ביתנו בעיר.

בהמשך הבהיר, כי גם אם לא ייבחר, לא ישב בקואליציה עם החרדים: "לא אהיה בקואליציה של כפייה חרדית בעיר אשדוד".

כזכור, כצנלסון אינו היחיד שמגלה מה הוא חושב על הציבור החרדי המקומי: לפני שבועות אחדים נחשפו קלטות בה נשמעת מועמדת נוספת לראשות העיר, הלן גלבר, מחווה דעתה על הציבור החרדי.

"החרדים אוהבים כסף, והם יותר גרועים מכולם", נשמעה גלבר אומרת. לדבריה, ניתן "לקנות" את החרדים עם מזוודות של כסף, והיא סבורה שהחרדים מביאים גם "תעודות מתים" לקלפיות ומצביעים ב-120%". לאחר פרסום ההקלטות טענה גלבר, כי הן מזויפות.

סגן ראש העיר מש"ס, אבי אמסלם הגיב ל'כיכר השבת' על הדברים: "המטרה בבחירות זה לתת לציבור לומר את דברו. יום הבוחר הוא יום חשוב, שצריך לנצל אותו למען הצביון של העיר לעוד 5 שנים נוספות. חשוב לזכור, שאסור לנו ליצור קרע ולשסע את הציבור החי חיים איכותיים בעיר של מסורת ותרבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר