"מוות מול העיניים"

שאגות אימים: עשרות קיצונים רדפו אחרי נערה • צפו

4 נערות נרדפו על ידי חבורת חרדים קיצונים בבית שמש. אחת מהן מודה כי לבוש חברותיה היה "די פרוץ", ובמקביל הוסיפה: "חייבת לציין שלא כל החרדים ככה" • חשוד אחד נעצר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התיעוד המקומם (צילום: מתוך קבוצת "החדשות" / ynet)

קבוצת צעירים המשתייכים לחוגי הקיצונים בשכונת רמת בית שמש ב', תועדה שלשום בלילה רודפת אחרי ארבע צעירות שעברו ברחוב בלבוש שאינו צנוע.

"ראיתי את המוות מול העיניים, את אחותי ריססו בגז פלפל", היא הוסיפה בכעס, לאחר שכבר הספיקה להגיש תלונה בענין, לתחנת המשטרה המקומית בעיר בית שמש.

יצוין, כי הנערה הודתה בראיון כי הלבוש של חברותיה שהיו איתה היה "די פרוץ", ובמקביל הוסיפה: "אני חייבת לציין שלא כל החרדים ככה".

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול אמר לגל"צ: "אנחנו זועמים על כל מקרה מהסוג הזה, המשטרה חייבת לשים מאחורי סורג ובריח כל אדם שמעז להרים את ידו על אדם אחר. אלימות אסורה, לפי התורה ולפי החוק".

מדוברות משטרת ישראל נמסר ל-ynet: "המשטרה רואה בחומרה כל התנהגות עבריינית מעין זו, בין אם על רקע מחלוקת סביב אמונות וערכים או כל נושא אחר, ופועלת בהתאם לאכיפה, חקירה ומיצוי הדין עם המעורבים".

"כל דיווח המתקבל במשטרה על הפרת סדר ו/או קטטה אלימה, נענה בתגובה נחושה ובלתי מתפשרת של המשטרה בשטח. למרות המציאות שלפיה ברוב המקרים לא מוגשות במשטרה תלונות על ידי קורבנות העבירה כמתבקש (כולל המקרה שבסרטון), המשטרה היא זו שפועלת באופן יזום לאתר ולמצות את הדין עם המעורבים ולמנוע אירועים מעין אלו".

"כך גם ביחס לאירוע שנראה בסרטון, בו עצרה המשטרה לחקירה חשוד אחד, ובהמשך צפויות מגוון פעולות חקירה נוספות - שמטבע הדברים לא נוכל לפרטן בשלב זה".

צפו בווידאו המקומם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר