הדקירה ב"ר' הלל"

מעצרו של הדוקר הוארך עד יום ראשון; ישלח לבדיקה נוספת

ביהמ"ש האריך את מעצרו של תלמיד ישיבת "כנסת הגדולה" שדקר את חברו - עד ליום ראשון והורה למשטרה לסיים עד אז את החקירה. פרקליטו עו"ד בן מעוז בראיון מיוחד, צפו (חרדים)

הדוקר בהארכת מעצרו היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) עד ליום ראשון את מעצרו של תלמיד ישיבת 'כנסת הגדולה' שדקר את חברו לישיבה בתחילת השבוע ופצע אותו באורח קשה.

השופט הורה למשטרה לסיים את החקירה עד ליום ראשון כמו כן הורה, לבקשת פרקליטו של החשוד, עורך הדין בן מעוז, כי הדוקר ישלח לבדיקה נפשית נוספת.

עורך הדין בן מעוז בראיון ל"כיכר השבת"

ל"כיכר השבת" נודע כי המשטרה מייחסת לדוקר עבירה של ניסיון רצח לאחר שדקר 3 פעמים את חברו, אך בדיון בבית המשפט לא ידעה להגיד מה המניע לדקירה, זאת מאחר והבחור נחקר עד כה רק פעם אחת בשל מצבו הנפשי.

בניגוד לפרסומים שיצאו בסמיכות לאירוע כי הוא נמלט מהזירה, נודע ל"כיכר השבת" כי הבחור הדוקר נעצר באחד מחדרי הישיבה.

עוד בנושא:

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר עורך הדין בן מעוז כי "אדם שפוי לא יעשה כזה דבר באור יום, מול אנשים, ועוד ימתין שהמשטרה תגיע לחדר לעצור אותו". לדבריו, "יש אינדיקציה שהמצב הנפשי שלו לא היה טוב עוד לפני הדקירה, הנדקר והוא הם חברים טובים במשך שנים".

כזכור, ביום ראשון, נטל החשוד סכין ששייך לישיבה ודקר את חברו 3 דקירות ולאחר מכן נמלט לאחד החדרים בפנימיה. מצבו של הנדקר, תלמיד 'ועד שני' (שיעור ב') בישיבה, משתפר והוא צפוי להשתחרר בקרוב מבית החולים.

תלמיד ישיבה שהגיע ראשון לזירה, תיאר ל"כיכר השבת" את שהתרחש בזירה: "שמעתי צעקות שבחור התעלף, רצתי אל המקום כדי להגיש עזרה, וראיתי את חבר שלי כשהוא שרוע על הרצפה, מדמם, ברחבה שבתוך הישיבה. ניגשתי אליו, ומיד הבנתי שכמובן לא מדובר בהתעלפות, אלא במקרה חמור הרבה יותר. בחורים שעמדו הסמוך הזעיקו מיד אמבולנס. אחרי שהורידו ממנו את החולצה, הבינו כולם שמדובר שזו לא דקירה עם איזה עט. ראיתי חורים בבטן שלו, מדקירות הסכין הרבות".

  • בהכנת הכתבה השתתף חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר