צפו בווידאו

נתניהו לפעילה חברתית שהפריעה לו: "את משעממת"

לא מגניב: יום לאחר נאומו המוצלח של נתניהו בכנסת, הוא תועד משיב בבוטות לתושבת קרית שמונה, מצביעת ליכוד, שהפריעה לנאומו. "הוא לא נוטה להשיב כך למפריעים", מודים מקורביו. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: שמיר אלבז, ynet)

במהלך טקס חנוכת מרכז רפואי אזורי לקרית שמונה וישובי הגליל, שנערך היום (ראשון), היסה ראש הממשלה בנימין נתניהו את אחת מהנוכחות שהפריע לנאומו.

אורנה פרץ, המוכרת באזור כפעילה חברתית, צעקה לנתניהו שכינה את השקת המרכז כיום שמח: "זה יום עצוב". גם כשהזכיר שהמרכז החדש ינוהל על ידי חברה פרטית, קראה לעברו פרץ: "אם זה כל כך חשוב, מדוע סגרת לנו את המיון?".

בתגובה, ענה לה נתניהו: "את פשוט לא מעניינת, את משעממת אותנו. אנחנו רוצים לדון בדברים שמעניינים אותנו. תביאי דברים מעניינים". בעקבות תשובתו הביכה אותו הפעילה החברתית וצעקה: "אני בוחרת בך כל ארבע שנים וככה אתה עונה לי? תתבייש".

יצוין, כי נוכחים אחרים באולם השתיקו את פרץ בכעס, ואף כינו אותה פרובוקטורית. שוטרים שהוזעקו למקום, ליוו אותה בהמשך אל מחוץ להתכנסות.

אלה דגן, תושבת המקום ועובדת בית החולים 'זיו' העידה לאחר מכן בציוץ בטוויטר, כי סגן שר הבריאות שעלה לנאום אחרי נתניהו אמר שגם אותו הפעילה לא מעניינת.

"ראש הממשלה טרח ועשה את הדרך מירושלים לפה... ככה לא מתנהגים, זו כפיות טובה", אמר סגן השר יעקב ליצמן.

בעקבות תקרית זו, אמר יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי: "בשנה האחרונה ביקרתי ב-16 בתי חולים בישראל יחד עם ח"כים שלנו. שמענו את האזרחים מפרגנים ומבקרים. זה ממש לא משעמם. התפקיד של אנשי ציבור הוא להקשיב ולתקן את מה שצריך. זה המחיר של 10 שנות שלטון. זה יהיה רע יותר אחרי 14...".

מ‏לשכת נתניהו נמסר: "צר לנו שלא מציגים את התמונה המלאה: מדובר באישה שהפריעה לראש הממשלה כשביקש לדבר על יעקב וינרוט. האישה צעקה 'יום עצוב', ראש הממשלה ענה ש'נכון, זהו יום עצוב עקב פטירתו של יעקב וינרוט', אך לצערנו היא בחרה בכל זאת להפריע".

גורמים בסביבת ראש הממשלה מוסיפים, כי הוא לא נוטה להשיב כך למפריעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר