אתגר השבוע - לשפץ את הבית בפחות משבעה ימים

שיפוץ דירה נחשב למשהו מאוד מורכב ויקר אך אפשר לעשות אותו אחרת. המשיכו לקרוא וגלו כיצד גם אתם יכולים לשנות את פני ביתכם בפחות משבוע ובתקציב שפוי(מגורים, שיווקי)

דירה משופצת (צילום: pixabay)

אם אתם רוצים שבן או בת הזוג יתחילו לנוע באי שקט במקומם, פשוט תאמרו להם שאתם רוצים לשפץ את הבית. לא צריך להסביר כמה מורכב ומעיק יכול להיות התהליך כשהמאפיינים המרכזיים שבו הם בעיקר אי וודאות, חריגה מהתקציב, בעלי מקצוע שאינם עומדים במילתם ועוד דברים רבים שכתבה זו קצרה מלהכיל – כשמרביתם לצערנו לא ממש משמחים.

מה אם היינו מספרים לכם שאפשר לשפץ ולחדש את הבית בתוך שבוע? נכון, מדובר בשיפוץ מעט שונה – לא כזה שמאפיין את מרבית השיפוצים בישראל שמסתכמים במחיר ממוצע של 300,000 שקלים, אלא משהו זול, מהיר וממוקד במיוחד? נשמע טוב? עם מיקוד במטרה ועמידה בתקציב אפשר בהחלט לעשות את זה ולגור בדירה משופצת וחדשנית. מתחילים!

למי מתאים?

ראשית, השיטה אינה מתאימה לכל אחד. אם אתם עומדים להחליף את כל הריצוף בבית ועל הדרך חושבים גם לשפץ את הצנרת – השיטה הזאת ממש לא מתאימה לכם.

לעומת זאת, אם מצב הבית סביר ודורש שדרוג קוסמטי, אנו מאמינים שתמצאו את המדריך כמועיל במיוחד.

הסוד – מיקוד בדברים המשפיעים ביותר

זה נכון שהחלפת רצפה יכולה לעשות פלאים בבית אבל מה לעשות שהיא יקרה, מלכלכת ובעיקר מתמשכת. לעומת זאת עבודות גבס מסוגים שונים כפי שנסביר מיד, הרבה יותר מהירות, זולות ומבחינה קוסמטית, ההשפעה שלהם יכולה להיות משמעותית לא פחות. לאחר שהבנו מה הכיוון, קבלו את שבוע השיפוצים שלאחריו הדירה שלכם תראה חדשה ורעננה בלי היכר.

יום א' – ב' – עבודות גבס והתקנת פרקט בחדרים

כדי לעמוד ביעד שהגדרנו, צריך להיות מסודרים ולבצע את העבודות השונות בסדר הגיוני. זאת הסיבה שבחרנו להתחיל דווקא בעבודות שלוקחות את מרבית הזמן ושיאפשרו לנו לבצע את שאר עבודות השיפוץ והעיצוב בימים הבאים.

שני תחומים שיכולים לעשות את ההבדל בביתכם הם עבודות גבס לצד התקנה של פרקטים בחדרי השינה. על התקנת פרקטים אין יותר מדי מה להרחיב פרט לעובדה שכדאי מאוד לבחור בדגם איכותי אך גם כאן לא צריך להשתולל. ישנן חברות מעולות שהמוצרים שלהן אינם יקרים במיוחד.

לעומת זאת, עבודות הגבס הם כבר עולם בפני עצמו ומאפשרים לכם לבצע משימות שישנו את הבית שלכם ללא היכר. זה יכול להיות מזנון, נישה לטלוויזיה או הנמכה של תקרה בשילוב של תאורה נסתרת וזה יכול להיות אפילו בנייה של חדר חדש.

בעבודות גבס האפשרויות כל כך מגוונות ומאוד קל ללכת לאיבוד. לכן מומלץ להגדיר תקציב הגיוני ולא לחרוג ממנו כך שיישאר לנו כסף להמשך שבוע השיפוצים.

יום ג' – חידוש מטבח

מה יכול להיות טוב יותר משדרוג של המטבח? הבעיה היא שהחלפת מטבח עולה הרבה מאוד כסף וכן – מכניסה אותנו לאותו שיפוץ שכל כך רצינו להימנע ממנו. אז מה עושים בכל זאת? מחדשים את המטבח באופן כזה שאף אחד לא יזהה אותו.

שיפוץ וחידוש מטבחים כולל בין היתר החלפת דלתות ומנגנונים וכן את כל יחידות הפרזול כך שמתקבל מטבח חדיש ושימושי ולא רק יפה.

מי שהתקציב מאפשר לו יכול להרחיק לכת ולהוסיף לכל החבילה הזאת שיש וליצור מטבח חדש לכל דבר ועניין בתקציב מאוד נמוך.

יום ד' – ה' – צביעת הדירה

צביעת דירה היא הדוגמה הכי טובה לפעולה מהירה וזולה שמשנה את הבית מן הקצה אל הקצה. צביעת הבית צריך להיעשות לאחר סיום עבודות הגבס, התקנת הפרקט וחידוש המטבח.

מומלץ לבחור בגוונים בהירים שיצרו תחושה של דירה נקייה, חדשה, גדולה ומרווחת ולמרות שהפיתוי לצבוע לבד גדול מאוד, כדאי לבחור צבעי שמתמחה גם בתיקוני קירות והחלקות שתצטרכו לבצע לאחר עבודות הגבס הרבות. צבעי טוב יכול לספק ממד חדש של גימור ברמה מאוד גבוהה.

יום ו' – תאורה חדשה ווילונות

זה הזמן לשדרג את הדברים שנראים לעין ושאפשר לעשות את זה בזמן קצר ושוב פעם – במסגרת התקציב.

התקנת גופי תאורה חדשים ווילונות יכולים לשדרג את המראה באופן מאוד משמעותי ובמקרים רבים, עם קצת סקר שוק אפשר להשיג אותם במחירים מאוד מפתיעים. מעבר לכך, אפשר לבצע עוד מגוון פעולות קוסמטיות קצרות כגון רכישת פרטי ריהוט חדשים וכדומה.

עדיין לא השתכנעתם ששיפוץ דירה בשבעה ימים אפשרי? אז פשוט תחשבו על התוצאה. עצמו עיניים ודמיינו את הדירה שלכם עם תקרת גבס מעוצבת, מטבח חדש והכל עטוף בצבע חדש.

במידה שהשיפוץ יעשה בסדר הגיוני תוך שמירה על מסגרת תקציב ועבודה עם בעלי מקצוע מנוסים ואמינים, אתם יכולים להגיע לתוצאה מקסימלית בתקציב מינימלי ובתוך פרק זמן קצר במיוחד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר