פרסום ראשון

'טיסת השבת': האיום - הסדר או תביעת ענק

כמה מהנוסעים החרדים מתכוונים להגיש תביעת ענק כנגד חברת אל על בעצתו של עו"ד עמית חדד. ההערכה היא כמידה והחברה לא תגיע איתם להסדר תוגש תביעה (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הפגישה הערב (צילום: באדיבות המצלם)

הערב (ראשון) נערכה פגישה בין נוסעים חרדים ששהו על הטיסה שעוררה סערה לבין עו"ד עמית חדד, לקראת הגשת תביעה מצדם ככל הנראה כבר מחר נגד חברת אל על, בשל זלזול בנוסעים ורמייה באשר לזמני הטיסה.

בשעה 19:30 החלה הפגישה במשרדו של עו"ד עמית חדד, בה השתתפו אבי רפול, בא כוחו של הגרש"ב סורוצקין, וישי בבי, אחד מנוסעי הטיסה - לקראת הגשת התביעה נגד חברת אל על.

לאחר הפגישה סיכם עו"ד עמית חדד, כי קיימת עילה לתביעת ענק נגד חברת אל על. ההערכות כי במידה ולא יגיעו להסדר מול חברת אל על, אז תוגש תביעת ענק נגד החברה.

בתוך כך, ראש ישיבת עטרת שלמה, הגאון רבי שלום בער סורוצקין, הדמות הססגונית והמוכרת ביותר ששהתה על הטיסה המדוברת, התראיין באורח נדיר לעיתונאי יהודה שלזינגר, ששהה אף הוא על אותה טיסה, ותיאר את שאירע.

"הציבור התנהג בצורה נפלאה ומיוחדת", אמר הרב סורוצקין לכתב 'ישראל היום'. "שיקרו אותנו. אמרו לנו נתונים לא נכונים. ויותר מזה - לא התייחסו לאנשים. לא נתנו שום מידע".

הרב סורוצקין הוסיף: "השתמשו בי אישית: אמרו לי שהטיסה תיקח 9 שעות ועשר דקות, ביקשו ממני לדבר במערכת הכריזה של המטוס ואמרו שהטיסה תנחת בשעה שלוש בתל אביב. גם כשהיה שינוי, בכלל לא עדכנו אותנו, למרות ההצהרות".

צילום: באדיבות יהודה שלזינגר, ישראל היום

כזכור, העיכוב ביציאה של שתי טיסות אל על בסוף השבוע נגרם ככל הנראה בין היתר בעקבות מזג האוויר הסוער בארצות הברית, כך שהטיסות היו אמורות לנחות בארץ ביום שישי אחר הצהריים. לנוסעים נמסר בתחילה כי הטיסות יגיעו לישראל זמן קצר לפני כניסת שבת, וחלקם ביקשו להישאר בניו יורק.

אל על סירבה לבקשתם לרדת מהמטוס, ומספר נוסעים זעמו. אלא שלאחר ההמראה התברר כי העיכוב רב כל כך, עד כדי שהנחיתה בישראל תהיה רק אחרי כניסת השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר