חתונות בקהילת השאלים

נער בן 15 ונערה בת 16 - התחתנו בדירת מסתור בנתניה

לאחר פשיטת המשטרה על חתונת הקטינים בירושלים, נודע ל"כיכר השבת", כי לפני תקופה קצרה אירעה חתונה דומה, בדירת מסתור בנתניה - שם היתה זו החתונה השניה לכלה בת ה-16 (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
מעצר אחת מנשות השאלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חתונת הילדות: בקהילת השאלים טוענים כי זוג הקטינים שהתחתנו ביום חמישי האחרון, בחתונה עליה פשטה המשטרה, נחשבים נשואים על פי ההלכה. ל"כיכר השבת" נודע כי לפני תקופה קצרה אירעה חתונה דומה בדירת מסתור בנתניה.

כפי שסוקר בהרחבה ב"כיכר השבת", בצהרי יום חמישי האחרון נערכה חתונה של קהילת השאלים, ברחוב שמואל הנביא בירושלים, כאשר הכלה היא רק בת 13.

המשטרה עיכבה את הכלה, אמה, חברותיה של הכלה ונשים נוספות שהיו באירוע. לקראת שבת שוחררו כולם למעט אמה של הכלה, ששוחררה רק ביום ראשון. האם, כפי שדווח, נחשדה בפרשת ההזנחה והחטיפה המתנהלת כבר שלושה חודשים, בה חושדת המשטרה כי נשים מקהילת השאלים הזניחו את בנותיהן הקטינות .

ל"כיכר השבת" נודע כי מי שסידר קידושין בחתונת הקטינים ביום חמישי הוא יהודי מבוגר, תושב בית שמש, המשתייך לקהילה.

בשיחה עם "כיכר השבת", מספרת אחת מנשות השאלים שהשתתפה במעמד החופה ונעצרה על ידי המשטרה כי "על פי ההלכה, החתן והכלה נשואים".

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי לפני תקופה קצרה נערכה חתונה דומה בנתניה, שם החתן היה בן 15 והלכה כבת 16. החתונה התקיימה בדירת מסתור בנתניה, למרות שהחתן והכלה מירושלים, וזאת בשל החשש מפני פשיטה דומה של המשטרה.

יצוין כי לכלה בת ה-16 מהחתונה בנתניה, זו החתונה השניה לאחר שכשנה קודם לכן, בעודה בת 15, התחתנה והתגרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר