צפו במחאה הסוערת

באמצע ההפגנות הגיעה הבשורה: גופת הפעוט לא תנותח

כבישים בי-ם ובית שמש נחסמו לתנועה בשל הפגנות על הכוונה לנתח את גופתו של הפעוט שנחנק למוות, אך כשהגיעה הידיעה כי השופט דחה את בקשת הפרקליטות - המפגינים התפזרו. צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בטבת תשע"ט | 02.01.19
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר עיכוב ממושך, שופט בית משפט השלום בירושלים יהושע צימרמן קבע הערב (רביעי), כי גופת הפעוט שנחנק אתמול למוות במשפחתון במודיעין עילית, לא תנותח.

בשורה זו הגיעה, בעת שבירושלים ובבית שמש כבר החלו בשעה האחרונה הפגנות נגד האפשרות כי גופת הפעוט נותח, לבקשת פרקליטות המדינה.

כשהמפגינים שמעו כי משאלתם התגשמה, וכי השופט הכריע נגד הנתיחה, הם התפזרו ממוקדי ההפגנות, והכבישים החסומים נפתחו.

השופט דחה כאמור את בקשת הפרקליטות, והורה לשחרר לקבורה את גופתו של שמעון חיים מושקוביץ ז"ל ללא נתיחה.

לפיכך, הלוויתו של התינוק תצא בשעה 19:00 מביתו שברחוב רבי יהודה הנשיא במודיעין עילית, בדרכה לבית העלמין סגולה שבפתח תקווה.

במהלך הדיון המשפטי, ביקש עו"ד דרור שוסהיים, מטעם המחלקה המשפטית בזק"א, שהמשטרה תגיש מכתב מהמכון לרפואה משפטית עם תוצאות הסיטי והבדיקה החיצונית. לאחר הפסקה, הגיע המכתב מהמכון שהוריד את החשד הפלילי אבל לא נתן את סיבת המות, כי את סיבת המוות ניתן לדעת רק בנתיחה.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", הפעוט ממודיעין עילית, בן למשפחה מחסידות אלכסנדר בברכפלד, נפטר לאחר שככל הנראה נחנק מדבר מאכל במשפחתון בבית המטפלת.

למעלה מיממה, עיכבה הפרקליטות את שחרור הגופה, זאת בטענה כי הם רוצים לשלול חשד לפלילים. המחלקה המשפטית של זק"א הודיעה כבר אתמול כי אין חשד לפלילים, זאת לאחר שהמטפלת נחקרה ושוחררה לביתה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי ח"כ אורי מקלב פעל בנושא מול המחלקה המשפטית של זק"א והפרקליטות, בניסיון להביא לשחרור הגופה ללא נתיחתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר