לאן נעלם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה?

חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, הופיע לאחרונה לפני כחודשיים, כשהזהיר את ישראל - "אם תתקפו בלבנון נגיב בכל הכוח ואתם תתחרטו", אלא שמאז נעלם (העולם הערבי)

חסן נסראללה (צילום: שאטרסטוק)

חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, הופיע לאחרונה לפני כחודשיים, כשהזהיר את ישראל - "אם תתקפו בלבנון נגיב בכל הכוח ואתם תתחרטו", אלא שמאז צה"ל פתח במבצע "מגן צפוני" ועקבותיו של נסראללה נעלמו.

נסראללה לא הגיב לפעילויות צה"ל האחרונות בגבול לבנון או בסוריה וכן לא התייחס עד כה למבצע 'מגן צפוני' לאיתור מנהרות החיזבאללה, שהביא לחשיפת שש מנהרות.

לפי הערכות מערכת הביטחון, נסראללה הופתע מחשיפת המנהרות אך בחר לשתוק. לפי הרמטכ"ל גדי איזנקוט, נסראללה היה בהלם מחשיפת התוכנית הסודית של המנהרות ועושה חושבים עם עצמו מה עוד צה"ל יודע עליו ועל החיזבאללה.

העיתונאי הלבנוני, ג'רי מאהר, דיווח בסוף השבוע כי נסראללה חולה בסרטן ואושפז בבית חולים בביירות לאחר התקף לב. לפי הדיווח של סמדר פרי ב'ידיעות אחרונות', מאהר ידוע בעוינותו לחיזבאללה.

גם אתר 'אל כלימה' באיראן, המזוהה עם האופוזיציונר האיראני מיר חוסיין מוסאווי, דיווח כי נסראללה אושפ בסודיות בעיר שיראז באיראן לטיפול במחלת הסרטן. כעבור מספר שעות הדיווח נמחק מהאתר.

בנתיים, בתקשורת הלבנונית לא דיווחו על מצבו של נסראללה או על מקום הימצאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר