הטלטלה המשפטית

אפי נוה התפטר מתפקידו כיו"ר לשכת עורכי הדין

"אני מודיע בזה על התפטרותי מתפקידי כראש לשכת עורכי הדין", כך מסר עו"ד אפי נוה, יו"ר הלשכה, שנחקר כחשוד המרכזי בפרשה המטלטלת את המערכת המשפטית (חדשות)

עו"ד אפי נוה (צילום: פלאש 90)

"אני מודיע בזה על התפטרותי מתפקידי כראש לשכת עורכי הדין", כך מסר בצהריים (חמישי) עו"ד אפי נוה, יו"ר הלשכה, שנעצר אתמול כחשוד המרכזי בפרשה המטלטלת את המערכת המשפטית ובשעות הערב שוחרר למעצר בית.

נוה ציין כי "החלטתי לעשות כן הואיל והלשכה חשובה ויקרה לי עד מאוד. אינני רוצה שענייני האישי - שאני מניח יסתיים במהרה - יפגע בפעילותה החשובה של הלשכה".

"אני מודה לכל חבריי וידידיי על הדרך המשותפת שעברנו ומאחל הצלחה למי שיבוא במקומי", הוסיף נוה.

כזכור, אתמול נחקרו במשרדי 'להב 433' של המשטרה, שלושה חשודים: עו"ד אפי נוה, שופטת בבית משפט השלום ורעייתו של שופט - עורכת דין במקצועה. הבוקר, נוה הגיע שוב לחקירה במשרדי להב 433.

במקביל הוסר באופן חלקי האיפול על הפרשה בה נחקרו החשודים - ושהשמועות לגביה הסעירו לאחרונה את הרשתות החברתיות - והתברר כי היא עוסקת בחשד לביצוע עבירות מתחום טוהר המידות בקשר למינוי שופטים.

עבירות אלו קשורות למינויה של שופטת בבית משפט השלום ולניסיון למנות שופט ב'שלום' לבית משפט מחוזי, ניסיון שלא קודם. השופטת החשודה, הוצאה אמש לחופשה כפויה.

כחלק מהחקירה, פשטו בלשי המשטרה על משרדי לשכת עורכי הדין, ובהמשך זומנו למתן עדות ארבעה מחברי הוועדה לבחירת שופטים, בהם ח"כ נורית קורן (הליכוד).

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט פסל את עצמו מעיסוק בפרשה בשל היכרותו עם עו"ד אפי נוה, ולכן מונה פרקליט המדינה שי ניצן לרכז את הטיפול בחקירה ולאשר את המעצרים ושאר הפעולות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר