הותר לפרסום

נעצרו ערבים ששדדו באלימות את אשת העסקן

משטרת ירושלים עצרה ארבעה ערבים החשודים שביצעו את השוד האכזרי של אשת העסקן החרדי ברחוב אהלי יוסף בירושלים בחודש שעבר • נכנסו בטענה שהגיעו לתקן מכונת כביסה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בתום פעולות חקירה מאומצות, עצרו חוקרי המשטרה 4 חשודים ערבים ששדדו באלימות אשת עסקן חרדי מוכן מחסידות 'סדיגורא' לאחר שכפתו אותה בביתה ונמלטו.

האירוע התרחש לפני כשבועיים ברחוב אוהלי יוסף בירושלים, במהלכו שני חשודים נכנסו לביתה של קשישה באמתלה כי הגיעו לספק לה מכונת כביסה שהזמינה, כפתו אותה, תקפו אותה ושדדו את רכושה שכלל תכשיטים ועשרות אלפי שקלים במזומן וכסף זר. לאחר שנמלטו החשודים, היא הצליחה להשתחרר ולהזעיק את השוטרים.

חוקרים ובלשים של משטרת ישראל שהגיעו לזירה, החלו לבצע מגוון פעולות חקירה סמויות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותם של 4 חשודים שעל פי החשד תכננו את השוד וביצעו אותו.

חוקרי המשטרה פשטו לאורך הימים האחרונים על בתיהם של החשודים, בשנות 20-40 לחייהם, תושבי מזרח ירושלים, עצרו אותם ותפסו 2 רכבים שעל פי החשד שימשו בביצוע העבירה.

מעצרם של 3 מהחשודים הוארך עד לתאריך 27.1.19, ומעצרו של החשוד הרביעי יתקיים היום.

במסגרת חקירת המשטרה, החלו חוקרי המשטרה בהליך לבחינת חילוט רכביהם של החשודים בהם השתמשו בביצוע השוד.

במשטרה ציינו כי: "שוב אנו עדים לעבירה חמורה כנגד קשישים, במהלכה החשודים ניצלו את גילה של האישה ויכולותיה הפיזיות כנגדם, על מנת להשתלט עליה ולשדוד את כספה ורכושה.

"חקירה מקצועית מהירה וממוקדת שהובילה לאיתור זהותם של החשודים במעשה החמור ומעצרם, מהווה נדבך חשוב ומרכזי במלחמתה העיקשת והבלתי מתפשרת של המשטרה כנגד אותם עבריינים והבאתם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר