"לשלב בין העולמות"

הצצה: "החתונה החרדית" של קורין גדעון • צפו

הערב ישודר בערוץ 12 סרט "החתונה החרדית שלי" ובו תיעוד מנישואיהם של מנחת הטלוויזיה קורין גדעון עם חילי סורוצקין - בן למשפחה חרדית, והחיבור שעשו בין העולמות. צפו (אנשים)

(''החתונה החרדית שלי'', באדיבות 'קשת 12')

הערב (21:55, חמישי) ישודר בערוץ 12, קשת, סרט "החתונה החרדית שלי" ובו תיעוד מרגש מנישואיהם של מנחת הטלוויזיה קורין גדעון עם איש העסקים חילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית ידועה מטלזסטון.

צוות טלוויזיה מקצועי עקב אחרי גדעון ובעלה ותיעד הכל - החל משלב הצעת הנישואין והאירוסין ועד החתונה השמחה, בה נטלו חלק הגאון רבי ישראל מאיר לאו והאדמו"ר מפיטסבורג (דוד החתן) כמו גם ידוענים חרדים וחילונים.

בקטע מיוחד שהגיע לידי "כיכר השבת" נראים בני הזוג סורוצקין-גדעון כשהם מתכננים את שמחת החתונה יחד עם הוריו החרדים של חילי, כשקורין תוהה מתי מותר לנשים לרקוד בחתונה ומדוע לגברים חרדים אין טבעת נישואין.

חמיה, הרב סורוצקין, הסביר לה במאור פנים כי במשפחת סורוצקין המורחבת, מתוך כל הגברים אף אחד איננו עונד טבעת על ידו.

בשיחה עם "כיכר השבת", מספרת קורין גדעון כי "אני מגיעה ממשפחה חילונית לגמרי וחילי ממשפחה חרדית, ובעצם לא היתה לי שום היכרות עם העולם הזה, לא בחיי היומיום ובטח לא בכל העניינים של החתונה. אז מה שרואים זה איזו שהיא שיחה שערכנו עם ההורים של חילי, והם הסבירו לי בה את כל האלמנטים הדתיים, מה בדיוק צריך לקרות מבחינת הטקס, ועברנו על כל הסוגיות, כמו למשל שירת נשים שצריך להפסיק בשלב מסוים, והריקודים הנפרדים, אז בעצם הסרט מלווה את כל ההחלטות האלה לאורך הדרך, שלמדנו תוך כדי תנועה, איך לשלב בין העולמות".

גדעון מוסיפה ומספרת על ההיכרות עם המשפחה החרדית ואומרת כי "יותר חששתי לפני שפגשתי את המשפחה של חילי, ממש נלחצתי כשראיתי את אבא שלו בפעם הראשונה, אפילו בכיתי, בגלל שאף פעם לא פגשתי אנשים שנראים ככה, אבל בסוף זה הכל בורות.

"ברגע שפגשתי אותם הם נכנסו לי ללב, קיבלו אותי כמו אחת משלהם, אז זה רק נהיה קל יותר ויותר, ואני חושבת שהסרט היה הזדמנות מצוינת לפתוח את כל הנושאים ולדבר עליהם וזה שחרר המון דברים, זה רק נהיה קל יותר כי אני גם מכירה יותר את המסורת, ברגע שיש ידע זה עוזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר