דיברו בכאב. צפו

הורי הנערה שנפצעה ממוט: 'אין מצב שברזל כזה מתגלגל'

אברהם ויעל בן זינו, הוריה של תהילה - התלמידה שנפצעה ממוט ברזל שנפל לחצר סמינר בירושלים בשבוע שעבר - הביעו את תסכולם מחקירת האירוע, סיפרו על בתם והתחננו: "התפללו". צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הדברים המרגשים של הורי הנערה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת. תמונה ראשית: Noam Revkin Fenton/Flash90)

"בתי יצאה לתומה ללמוד בסמינר, וחזרה על אלונקה, מורדמת ומונשמת בטיפול נמרץ" - כך, בעיניים דומעות וקול נשבר, תיאר היום (ראשון) אביה של תהילה בן זינו את מצבה הקשה של בתו, שמטופלת במצב קשה מאוד בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

כזכור, הנערה בת ה-15 נפצעה בראשה ביום חמישי האחרון, בעת שמוט ברזל נפל על ראשה בחצר סמינר 'נתיב החינוך' בו היא לומדת בירושלים, מאתר בניה סמוך.

המשטרה עצרה לאחר מכן כמה בני אדם הקשורים לעבודות באתר בניה זה, אך בהמשך הם שוחררו בערבות ותחת תנאים מגבילים.

במסיבת עיתונאים שערכו היום אברהם ויעל, הוריה של הנערה הפצועה, בכניסה לבית החולים בו היא מאושפזת, הם תיארו בכאב את שאירע לבתם, ודרשו מהמשטרה לשנות את כיוון החקירה, כשהם רומזים לזה הלאומני.

"אני רוצה להתחיל בתודה גדולה לקדוש ברוך הוא", פתחה האם את דבריה, "זה לא ברור מאליו שב"ה הילדה חיה: תודה לך השם, ותודה לכל עם ישראל שהתפלל והתאחד במיוחד להעתיר בתפילות שתבריא ותחזור לאיתנה. תודה גם לסמינר שעוטף אותנו בלי הפסקה".

"תהילה ילדה אצילה, שכל מי שמכיר אותה, אוהב אותה. אף פעם לא אומרת לא", דיברה יעל על בתה תהילה בעיניים בורקות. "יכול להיות שמחר מכניסים אותה לניתוח נוסף, ואני מבקשת מעם ישראל שיתפללו, ומי שיכול לעשות אפילו מעשה טוב קטן - תעשו לזכותה, שתקום בריאה ושלימה".

לאחר מכן דיבר בעלה, אברהם, שאמר: "בתי יצאה לתומה ללמוד בסמינר, וחזרה על אלונקה, מורדמת ומונשמת בטיפול נמרץ, כשבסך הכל היא הלכה ללמוד בסמינר בירושלים".

"המשפחה דורשת מכוחות המשטרה, שב"כ ושר המשטרה להתערב פה; לא ייתכן שהחקירה היא מאוד שטחית. אין מצב שברזל כזה מתגלגל", קבע האב בתוקף.

דבריהם של עורכי הדין מנשה יאדו וחיים בלייכר מ'חוננו'

אברהם המשיך: "אנחנו דורשים שתהיה חקירה של כל מי שעבד שם, של כל מי שהיה שם. אני רוצה שיגידו לי מה בדיוק קרה. לא יכול להיות שאתה שולח ילדה בריאה - ומקבל אותה על אלונקה".

באשר למצבה של בתו, עדכן האב הכאוב: "מצבה מאוד קשה. עברנו חמש שעות של ניתוח. מההדף של הברזל, יש גוף זר בתוך המוח. אנחנו עומדים לפני ניתוח נוסף".

"אנחנו מבקשים מעם ישראל להתפלל לרפואת תהילה בת יעל, ולעשות מעשים טובים לזכותה", סיים אברהם את דבריו, במסיבת העיתונאים אותה יזם ארגון 'חוננו' המלווה משפטית את המשפחה בענין דרישתה לשינוי כיוון החקירה, ועורכי הדין מטעמו מסרו אף הם דברים ברוח זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר