ניסיון ההדחה ממשיך

בעקבות 'יש עתיד' - דיון על פסילת 'עוצמה יהודית'

'יש עתיד' הצטרפה לעתירה שהגישו הרשימה המשותפת, מרצ ומפלגת העבודה, כנגד מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר, במטרה לפסול אותם מהתמודדות לכנסת ה-21 (אקטואליה)

לפיד וגנץ (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

מאז סגירת הרשימות, מועמדי "עוצמה יהודית" שחברו למפלגת 'הבית היהודי', זוכים לגינויים בלתי פוסקים ומתקפות נגד הלגיטימציה שלהם להתמודד.

היום (שלישי) הצטרפו נציגי 'יש עתיד' לבקשה שהוגשה ע"י מרצ, הרשימה המשותפת ומפלגת העבודה, לוועדת הבחירות לפסול את מועמדתם של שני חברי עוצמה יהודית - מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר.

מפלגת יש עתיד, כזכור, מתמודדת לכנסת, מטעם רשימת כחול-לבן, וכתגובה להצטרפותם הם מסרו כי "הם יפעלו בכל האמצעים העומדים לרשותם, כדי למנוע כניסת כהניסטים, והם לא רואים דרך יותר טובה מאשר להצטרף לעתירה המדוברת".

בעתירה אליה הצטרפו 'יש עתיד' נכתב: "כי המשיבים פעלו כדי ללבות את היצרים בזירות שונות. הם ניצלו את מעמדם כדי לקרוא לביזוי שיטתי ומכוון של האוכלוסייה הערבית, הן בניסיונות החוזרים ונשנים 'להחיות' את דמותו ומשנתו של הרב כהנא, והן באמירות שלפיהן אמנם ניתן לסגור את המבנים והמוסדות של התנועה , אך לא ניתן לשבור את רוחה של מפלגת 'כך', ולאור כל זאת, הם מנועים מלהתמודד לכנסת ישראל".

עוצמה יהודית אמרו בתגובה כי "עכשיו כולם יכולים לראות, שגנץ קורץ לנציגי המחבלים בכנסת, ואיתם הוא גם מתכוון להקים ממשלה בראשותו, לא יעזור לו, ובכנסת הקרובה יכהנו גם ד"ר בן ארי, וגם עו"ד בן גביר, וישמרו על כל שהממשלה, תהיה ממשלת ימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר