בחירות תשע"ט

אף אחד לא ידאג לנו, הספרדים // ישי כהן

כן, אני מצביע ש"ס. לפני היותי עיתונאי אני חרדי, ספרדי. כשהבית בסכנה - צריכים להשאיר הכל, אבל הכל, בצד. כשהבת שלנו לא תתקבל לסמינר בשל 'חטאה' שנולדה להורים 'שחורים', מי ידאג לה? (טור אישי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל (צילום: פלאש 90)

כן, אני מצביע ש"ס. זה הבית שהקים מרן פוסק הדור רבינו הגדול הרב עובדיה יוסף זצוק"ל. לפני היותי עיתונאי, אני חרדי, ספרדי.

יש רגעים בהם צריכים להשאיר הכל בצד. הכעס, הביקורת, הציפיות. לחשוב על העתיד. העתיד שלנו, של ילדינו וכמובן המפעל הגדול שהקים מרן זצ"ל.

לאחרונה אני שומע, שוב ושוב, חברים ספרדים ששוקלים להצביע ל'יהדות התורה'. לגיטימי, בטח שמדובר במפלגה חרדית. אבל, וה'אבל' הוא גדול. האם אנחנו באמת חושבים שמי שידאג לבנות הספרדיות להתקבל למוסדות החינוך - יהיו חברי הכנסת של 'יהדות התורה? שהם יעדיפו את הבנות הספרדיות על פני מנהלי הסמינרים?

במהלך שנות עבודתי בתקשורת, כאן ב'כיכר השבת', סיקרתי מידי שנה את אפליית הבנות הספרדיות. בנות - שבדרך כלל - כל חטאן הוא שנולדו להורים 'שחורים'. צריך לומר ביושר, מי שדאג לן ומיגר את תופעת האפליה הייתה ש"ס, שלשם כך הוקמה, וכעת הבית בסכנה. נכון, יש גם אשכנזים שדואגים לקבלת תלמידות למוסדות, אך גם זה בדחיפת ש"ס, כולנו רוצים שהמילה 'מכסה' לא תוזכר עוד על בנות עדות המזרח.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא ביום שישי ל'משתה המנדטים'. משתה שיכול להחליש את כוחן של המפלגות החרדיות בכלל ושל ש"ס בפרט. בטח כשיש לא מעט חרדים שמדברים על האפשרות שיצביעו ל'לכוד'. ואלו הרגעים שצריכים להותיר הכל בצד ולחשוב על העתיד שלנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר