"התיק ייסגר"

הברכה של מרן הגר"ע יוסף שחיזקה את מרים פיירברג

פרקליט המדינה צפוי להודיע על סגירת התיק נגד ראש העיר נתניה מרים פיירברג • כעת חושף 'כיכר השבת' את ברכתם של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ורבי דוד אבוחצירא לראש העיר (חדשות)

מרים פיירברג. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

כמעט ארבע שנים אחרי המעצר התקשורתי של ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, ‏פרקליט המדינה שי ניצן יודיע בימים הקרובים לראש העיר כי החליט לסגור נגדה את התיק של עבירות השוחד, מחוסר ראיות, כך דווח הערב (שלישי) ב'חדשות 13'.

החשדות נגד ראש העיר עלו כשהתגלה, בין היתר, כי היא חתמה על היתרי בנייה של פרויקט, שבו הייתה לה בעלות על דירה באמצעות נאמן. לטענתה, החתימה שלה על האישור הייתה טכנית בלבד, מבלי שידעה כי מדובר בפרויקט שקשור אליה.

כעת, בצל ההחלטה המסתמנת, חושף הרב יגאל קריספל, מנהל מוסדות ורב שכונה בנתניה המקורב לפיירברג, בשיחה עם "כיכר השבת" את מכתבו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל לראש העיר פיירברג.

משמאל: ההקדשה של מרן

וכך כותב מרן זצ"ל בהקדשתו: "כבוד מעלת ראש העיר נתניה, אוהבת התורה ולומדיה, מרת מרים פיירברג, מנשים באוהל תבורך. השם יתברך יברך אותך באריכות ימים ושנים, בטוב ובנעימים, בשובע שמחות, עושר וכבוד ואושר וחיים טובים וכל טוב. בכבוד רב ובברכת התורה עובדיה יוסף".

לדברים, הצטרף האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שכתב: "בברכה והצלחה וכל טוב אמן".

בהקדשתו, כתב הרב קריספל: "לראש העיר היקרה הגב' מרים פיירברג תחי', מזכרת נצח ממסיבת סידור בי"ס בית מרגלית. יה"ר שיתקבלו תפילותייך ברצון וזכותם של גדולי ישראל מרן הרה"ג עובדיה יוסף שליט"א (זצ"ל) והצדיק ר' דוד אבחצירא שליט"א ילווך בכל אשר תלכי אמן ואמן".

עוזרה של פיירברג סיפר כי המכתב הזה עמד לנגד עיניה בימים הקשים של המעצר והחקירות, ונתן לה כוחות להתמודד עם המצב המורכב.

הרב קריספל מספר כי "מדובר בסידור שאנחנו מחלקים בבית הספר, אני כתבתי לה הקדשה חמה, ולקחתי את זה לרב עובדיה שכתב לה בחפץ לב, ולאחר מכן גם הצדיק רבי דוד אבוחצירא הצטרף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר