ממשיך בהסתה

לפיד: "נתניהו והרצוג יבטלו את השוויון בנטל"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, ממשיך להשתמש בחרדים בקמפיין שלו, וטוען כי רה"מ בנימין נתניהו ויו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג הבטיחו לחרדים שיבטלו את חוק השוויון בנטל (בחירות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(פלאש90)

אחרי ששינה את דעתו בנושא הסנקציות הפליליות שנחקקו בחוק הגיוס אותו העביר, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד טוען כי שני המועמדים לראשות הממשלה, בנימין נתניהו ויצחק ב'וזי הרצוג, יבטלו את השוויון בנטל.

"גם נתניהו וגם בו'זי מבטיחים לחרדים שמאחורי הקלעים, ועכשיו גם לא מאחורי הקלעים, שהם יבטלו את השוויון בנטל", אמר לפיד באירוע בו התארח בעיר ראשון לציון.

בהתייחסו לנושאים נוספים שמעלה מפלגתו אמר לפיד: "שמנו על השולחן את חבילת החקיקה נגד השחיתות, ולא נשב בממשלה שלא תקבל אותה. אדם שהורשע בעבירה שיש עמה קלון לא יכול להיות ח"כ שר או ראש עיר בישראל. אני לא אשב בממשלה שלא תילחם בשחיתות", הצהיר.

הוא הוסיף: "אני לא עובד לא רק בשביל מי שמצביע, אלא בשביל כולם. הבעיה היא שאנשים עובדים בשביל אלו שהצביעו להם, ואז אתה מקבל תרבות של חלוקת ג'ובים. זה לא נכון, זה לא מוסרי וזה מקלקל את התרבות הפוליטית בישראל".

בתוך כך, אמר היום לפיד כי הווטו שהטיל חבר הכנסת יעקב ליצמן ולפיו לא ייכנס לממשלה בה יהיה שותף יאיר לפיד, הינו רק לצורך בחירות וכי אחריהן הכול ישתנה ומפלגתו תוכל לשבת עם החרדים באותה ממשלה.

כזכור, בשבוע שעבר אמר לפיד כי הוא לא יתעקש על הסנקציות הפליליות, וכי מי שדרש אותן היה היועץ המשפטי לממשלה, ואילו הוא מוכן להסתפק בסנקציות כלכליות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר