"לא שוכח חברים"

החמיא לנשיא דונלד טראמפ וקיבל חנינה מלאה

קונראד בלאק הורשע בהונאה של מיליוני דולרים בעבר, וכתב ביוגרפיה ומאמרים מחמיאים על דונלד טראמפ, שהבטיח לו "כי לא ישכח את המחמאות", קיבל אתמול חנינה מלאה (בעולם)

טראמפ (צילום: shutterstock)

בעקבות החברות? נשיא ארה"ב דונלד טראמפ החליט להיענות לבקשת החנינה של מו"ל ה"דיילי טלגרף" בעבר, קונרד בלאק, ואתמול (רביעי) בלאק שהורשע במרמה וגניבה של מליוני דולרים זכה לחנינה מלאה ממי שנחשב כחברו - הנשיא דונלד טראמפ.

בלאק, "בשנותיו הטובות" החזיק בידו רשימה ארוכה של עיתונים ברחבי העולם שכללו ביו היתר את: ב'דיילי טלגרף' הבריטי, 'ג'רוסלם פוסט' ו'שיקגו טיימס'.

לאחר שהסתבך עם החוק האמריקאי ונחשד כי הוציא במרמה כספים רבים הנאמדים במיליוני דולרים ממשקיעים שסמכו עליו, בית המשפט גזר עליו עונש מאסר של כ-6 שנים בכלא.

במהלך השנים כתב בלאק ספר ביוגרפי על דונלד טראמפ, וגם פרסם מאמרים בשבחו של טראמפ, עוד קודם כניסתו לתפקיד הנשיאותי. טראמפ באותם שנים הבטיח שלא ישכח לו את זה. בנוסף, בלאק עבד יחד עם טראמפ בבניית מלון טראמפ בשיקגו.

כך או כך, אתמול דוברת הבית הלבן יצאה בהכרזה: כי "מגיע לבלאק חנינה בשל תרומתו החשובה לעסקים האמריקאיים ולהיסטוריה בשל הביוגרפיות הרבות שחיבר על נשיאי ארצות הברית כמו רוזוולט וניקסון" מיותר לציין שאת הביוגרפיה על טראמפ הדוברת "שכחה" לציין.

בינתיים, ארגוני זכויות אדם בארה"ב מביעים דאגה על היד הקלה שהנשיא נוקט בכדי לתת חנינות, רבים מאלה שזוכים לחנינה ממנו, קשורים אליו - או תומכים בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר