בשידור חי

מירי רגב: שיקרתי. לא הצבעתי לגדעון סער

אחרי שסיפרה כי הצביעה לגדעון סער בפריימריז של הליכוד, טענה היום השרה מירי רגב כי שיקרה "בשביל אחדות הליכוד". לדבריה, היא לא הצביעה לו והוא לא הצביע עבורה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

השרה מירי רגב אמרה היום במהלך רדיופוני בגלי צה"ל כי לא הצביעה בפריימריז לגדעון סער, בניגוד לדבריה מיד לאחר הבחירות הפנימיות, בהם התברג סער במקום גבוה.

בראיון התייחס לחוק החסינות ואמרה: "לא ראיתי שום מסמך או הצעה. אמרו גם לוין וגם נתניהו שחוק החסינות הוא לא חלק מההסכמים הקואליציוניים. אבל במה תתעסק התקשורת? אז ממציאים דברים. יש גם חלק בליכוד שאוהבים שיהיו כותרות נגד נתניהו. שוב, יכול להיות שהחוק יעבור בהמשך הדרך, אבל זה לא חלק מההסכמים הקואליציוניים".

בהתייחסות לדברי בכיר הליכוד נגד החוק אמרה, "הייתי מצפה מגדעון סער שיודע מה זה משא ומתן ומבין את המורכבות והרגישות בזמן המו"מ, להירגע רגע, לנשום. אז הוא יקבל כותרת בעוד שבועיים, מה קרה? זו לא הדרך להיות שר. רק לתקוף את ראש הממשלה - זו הדרך?".

בשלב זה נשאלה האם היא מתחרטת על ההצבעה עבורו בפריימריז, כפי שהצהירה פומבית בעבר. רגב השיבה: "לא נעים לי להגיד לך, הוא לא הצביע לי ואני לא הצבעתי לו".

היא הסבירה, "אמרתי בשידור שהצבעתי לו יום אחרי הפריימריז, לקראת הבחירות. מותר לפעמים לומר דברים בשביל אחדות הליכוד. גם הוא יודע שהוא לא הצביע לי ואני לא הצבעתי לו. אחדות הליכוד הייתה יותר חשובה בעיניי אם הצבעתי בשביל גדעון סער או לא. אמרתי את זה בשביל אחדות הליכוד".

"גדעון סער חבר כנסת, הוא היה שר ויהיה שר, אבל נדרשת כאן מחויבות של כולנו לאחדות הליכוד. צריך ממשלה טובה לחברה הישראלית. אי אפשר לנגח את נתניהו כל הזמן בשביל כותרת. הוא נמצא במצב לא פשוט. אז למה הוא צריך להצטרף למסיבה הזו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר