הכללה מבישה

רון קובי: "מה שהשאירו במירון זו הבושה של עם ישראל"

ראש עיריית טבריה, רון קובי, העלה בפייסבוק תמונה של האשפה במירון - לאחר ל"ג בעומר, תוך שהוא רומז כי הציבור שעלה למירון לא נורמלי ומלכלך את הסביבה • הסערה החדשה (אקטואלי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
רון קובי (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

ראש עיריית טבריה, רון קובי, אומר שוב ושוב כי הוא אינו שונא דתיים או חרדים, אלא רק את הפוליטיקאים "המושחתים", אך הבוקר (ראשון) העלה פוסט שמריח ריח חריף של הסתה נגד הציבור הדתי והחרדי.

כידוע, בסוף השבוע האחרון, ביום ל"ג בעומר, שהו מאות אלפים, חילונים, דתיים וחרדים במירון בציונו של רבי שמעון בר יוחא. כמו כל אירוע המוני, הכולל חלוקת אוכל ברחובה של עיר, נערמו ערמות גדולות של אשפה בסיום האירוע, מראה דומה ניתן לראות בחוף הכינרת לאחר חג הפסח, הציבור ברובו חילוני שוהה שם ומשאיר עשרות טונות אשפה.

אלא שראש עיריית טבריה, רון קובי, בחר לעלות לפייסבוק תמונה של האשפה במירון תוך שהוא רומז כי הציבור הדתי שעלה למירון הוא לא נורמלי ומלכלך את הסביבה באופן קיצוני.

"מה שהשאירו במירון זו הבושה של עם ישראל. רק תגידו לי אם זה נורמלי?", כתב קובי, "עכשיו תבינו עם מה התמודדנו בטבריה לפני פסח!".

כזכור, בערב פסח פתח רון קובי בשידור חי מאתר פינוי הפסולת בטבריה ואמר על החרדים: "לשלם ארנונה בקושי משלמים, לטנף את העיר מטנפים, בושה וכלימה".

אמש (מוצאי שבת) אמר רון קובי בשידור חי בפייסבוק, בהתייחסו למו"מ הקואליציוני, כי "המפלגות החרדיות חולבות את הקופה הציבורית".

בתגובה ל"כיכר השבת", אמר רון קובי כי "כל עם ישראל עלה למירון והגיע הזמן שילמדו לשמור על נקיון ואיכות סביבה. קצת הבנת הנקרא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר