השתלחות מחוצפת

ברכת הגר"ח - נחשפת; רון קובי: 'גם הרב לא יקבע בטבריה'

'כיכר' חושף את הווידאו מברכת הגר"ח קנייבסקי שתהיה לרון קובי "מפלה גדולה". קובי, משתלח בשר התורה וכותב: "גם הרב קנייבסקי לא יקבע מה יקרה בטבריה! הכפייה החרדית הסתיימה" • צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מרן הגר"ח ורון קובי (צילום: דוד זר, פלאש 90)

לפני כשישה חודשים נחשפה ב'כיכר השבת' הקלטה בה נשמע הרב יקותיאל אוהב ציון, מרבני טבריה, בשיחה עם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, בה הוא מספר על חילולי השבת שמארגן רון קובי בטבריה, כאשר מרן הגר"ח בירך "שיהיה לו מפלה גדולה". כעת חושף "כיכר השבת" את תיעוד הווידאו מהמעמד.

הברכה של הגר"ח על רון קובי (באדיבות המצלם)

הבוקר (ראשון) ראש עיריית טבריה, רון קובי, שעלה לכותרות בעקבת ה"מפלה" שספג, לאחר שלא הצליח להעביר את התקציב ונמצא בסכנת הדחה מהעירייה, יצא למתקפה מחוצפת בדף הפייסבוק האישי שלו, נגד מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי והמגזר החרדי.

קובי ציטט את הברכה של מרן, שנחשפה ב'כיכר השבת', שתהיה לו מפלה גדולה וכתב: "גם הרב קנייבסקי לא יקבע מה יקרה בטבריה! הכפייה החרדית הסתיימה".

חשיפת 'כיכר השבת'

רק בסוף השבוע האחרון עלה קובי לתחנת הרדיו 'קול חי' והבהיר כי "הוא לא נגד המגזר החרדי". לדבריו, "רון קובי לא שונא חרדים, קובי הולך להעיף את אריה דרעי. אתם חיים בפייק ניוז ובהסתה, וחבל שאתם ממשיכים לדבר ככה. אני אוהב את המסורת ואת הדת, מספיק עם ההסתה המטופשת הזאת, אנחנו אוהבים את כולם, המדינה לא רוצה כפיה דתית, חיה ותן לחיות".

בתוך כך, על רקע ההתקפות של רון קובי נגד המקובל הגר"ד קוק, נחשף וידאו של רון קובי במעונו של הגר"ד קוק לפני חמש שנים, מאחל לרב שתמיד יאמר את דעתו בכל דבר.

רון קובי והגר"ד קוק, לפני 5 שנים (ארכיון)

כזכור, קבוצת אברכים מהעיר טבריה, החרדים לגורל צביון העיר, בעקבות חילולי השבת ההמוניים שארגן ראש העירייה רון קובי, עלו למעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וסיפורו לו כי ראש העיר רון קובי מתפאר ש-15,000 הגיעו לחלל שבת בטבריה, והוא מאיים כי בקיץ יבואו פי כמה מחללי שבת. מרן שר התורה, ענה לאברכים במילים חריפות: "שתהיה לו מפלה גדולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר