תאונה קטלנית

בכביש 421: חרדי יצא לתקן פנצ'ר - ונהרג ביציאה מהעיר

בשעות הצהריים הוזעקו צוותי ההצלה לכביש 431, בסמוך ל'ישפרו סנטר' ביציאה ממודיעין, עקב דיווח על הולך רגל שנפגע מרכב, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זירת התאונה הקטלנית (צילום: יחזקאל איטקין. תמונה: הצלה פתח תקווה)

אדם חרדי (63), תושב שכונת רמת שלמה בירושלים, נהרג בתאונת דרכים ביציאה מהעיר מודיעין, בעת שיצא מרכבו כדי לתקן תקלה, ונפגע מרכב חולף.

צוותי מד"א, 'הצלה פתח תקווה' ואיחוד הצלה הוזעקו לכביש 431, בסמוך ל'ישפרו סנטר' ביציאה ממודיעין, עקב דיווח על הולך רגל שנפגע מרכב.

כשהכוננים הגיעו למקום, הם ביצעו בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותו של הולך הרגל במקום.

אבי מונק, חובש במד"א הצלה פתח תקווה, תיאר: "בצד הכביש שכב הולך הרגל לאחר שנפגע מהרכב כשהוא ללא דופק ונשימה עם פציעה אנושה, יחד עם פראמדיק כונן של מד"א שהגיע למקום, ביצענו בו בדיקות רפואיות, אולם למרבה הצער לא נותר לנו מה לעשות, ונקבע מותו בזירת התאונה".

(צילום: קבוצת 'מדברים תקשורת')

אבי דבלינגר חובש באיחוד הצלה הוסיף: "למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב".

פראמדיק מד"א אור דרין סיפר: "בשול הדרך הימני שכב הפצוע, גבר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב חולף. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו לקבוע את מותו".

מדוברות המשטרה (אגף התנועה) נמסר על עומס תנועה בכביש 431, מחלף ענבה למערב, בעקבות תאונה מטופלת. "שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. מומלץ לנהגים לנהוג בדרכים חלופיות".

שמחה גריינמן, מתנדב זק"א מודיעין, סיכם: "קיבלנו דיווח ממוקד זק"א על הולך רגל שנפגע מרכב, כאשר הגעתי עם צוות המתנדבים לזירה המראות היה קשים. נהג רכב שעצר בשולי הכביש ככה"נ לתקן תקלה ברכבו נדרס למוות ע"י רכב חולף. לצערי הצוות הרפואי נאלץ לאשר את מותו במקום. צוות זק"א שפלה טיפלו בחום הכבד משך מספר שעות בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה נסיבות התאונה נחקרת ע"י המשטרה".

(צילום: יחזקאל איטקין)
(צילום: יחזקאל איטקין)
(צילום: יחזקאל איטקין)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר