התפתחות בחקירה?

תקיפת הילדה החרדית: 2 פלסטינים נעצרו

אחרי שחרור מחמוד קטוסה לפני כחודש וחצי, הערב נחשף כי נעצרו שני פלסטינים, המתגוררים בכפר הסמוך לעיר בה מתגוררת הילדה החרדית בת ה-7, שהותקפה באכזריות (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הפרשה שטלטלה מדינה שלמה: שני פלסטינים נעצרו בחשד למעורבות בתקיפה האכזרית של הילדה החרדית, בת ה-7, המתגוררת בעיר חרדית בבנימין, כך חשפה הערב (שלישי) כתבת 'כאן' כרמל דנגור.

הפלסטינים, תושבי הכפר קיביא הסמוך לרמאללה, עובדים ליד בית הספר בעיר החרדית, בה לומדת הילדה. אחד מהם עובד בישיבה סמוכה, והשני עובד בניקיון.

המעצרים יצאו לדרך לאחר שבימים האחרונים העידו שוב בתחנת המשטרה המקומית הוריה של הילדה, אך לא ברור אם 2 הפלסטינים חשודים בביצוע התקיפה או במעורבות אחרת.

הפלסטינים נעצרו כאמור, והובאו לחקירה במשטרה. טרם ברור האם מדובר בתפנית משמעותית בחקירה, או שמא הם ישוחררו לבתיהם בסיום החקירה.

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים משפחת הילדה, אמרו: "אנחנו רוצים להאמין שלאחר תקופה כל כך ארוכה המשטרה הצליחה להגיע לקצה חוט שיאפשר לשים את היד על הפושעים הנתעבים. בני המשפחה קיבלו את הדיווחים והם עוקבים בדאגה ובתפילה אחר ההתפתחויות. בשלב זה נערכים לחזק את הילדה ולתמוך בה".

כזכור, החשוד הראשון והעיקרי בתקיפה האכזרית, היה מחמוד קטוסה העובד בבית הספר בו לומדת הילדה. נגד קטוסה כבר הוגש כתב אישום, אך אז החלו להתעורר שאלות וספקות רבות.

בסופו של דבר, לאחר 55 ימים במעצר, בוטל האישום נגדו, אך הוא עדיין נשאר ברשימת החשודים במעשה, למרות ששוחרר ממעצר ושב הביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר