הכנות שמחות ומבריקות עם ניקול!

חג השבועות כבר כמעט כאן, ולך נותרו עוד משימות רבות: לגהץ, לבשל, להכין, לאפות, לסדר, לנקות, לארגן ועוד ועוד...כשאת נעזרת במגוון הפתרונות החכמים של ניקול, את יכולה לסיים ברוגע ובשלווה את ההכנות לחג ולהתפנות לדברים החשובים לך (בית, שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יחצ)

לכל בעיה יש הברקה! מחפשת דרך נוחה לנקות את הבית מבלי להתעייף ולבזבז זמן, 2 הטיפים הבאים בשבילך:

איך לשאוב אבק מהפינות? שאבת ושאבת ועדיין נשאר אבק בפינות?! לניקול יש פתרון בשבילך... לאחר השימוש ברדיד האלומיניום של 'ניקול', נשאר לך גליל ריק, הכניסי את הגליל לצינור שואב האבק וכך תגיעי בקלות לפינות הכי קשות.

איך להיפרד מהסמרטוטים?במהלך ההכנות לחג, את משתמשת הרבה בסמרטוטים. בואי תעשי את זה חכם! לוקחים גליל של מטלית חכמה יומית של ניקול, תולשים, מנגבים בעזרתה במקומות הנצרכים, שוטפים והמטלית מוכנה לשימוש חוזר. כך חוזרים ועושים לאורך כל יום, ובמקום להתעסק בניקוי סמרטוטים, בסוף היום מחליפים ולמחרת מתחילים את הבוקר עם מטלית חדשה ונקייה מלכלוך וחיידקים.

גם בקטגורית האירוח מציע ניקול טיפים מיוחדים שיעזרו לך בהכנות לקראת החג:

איך מקפיאים בצק? הכנת בצק בכמות גדולה? לא צריך להפשיר כל פעם את כל הבצק. הנה הברקה להקפאת הבצק במנות מבלי להסתבך עם יותר מדי אריזות: לוקחים שקית ריצ'רץ' של ניקול, שמים בתוכה את הבצק, משטחים, מטביעים קווים לאורך השקית, מקפיאים, ומשתמשים במנות קטנות לפי הצורך.

איך לשמור על העוגה? הקינוח הסודי כבר מוכן, עוגה חגיגית עם ציפוי מיוחד. אל תיקחי סיכונים! כשאין מכסה לתבנית העוגה – כל הציפוי שעבדת עליו - בסכנה קיומית. יש לנו שיטה לשמור על הציפוי, בלי לדאוג לו כל הלילה. לוקחים מקלות ספגטי, נועצים בעדינות בעוגה, לוקחים ניילון נצמד של ניקול, חותכים, עוטפים, מהדקים, שמים במקרר, והעוגה תשמר!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר