לא סקי ולא נעליים

חופשת חורף אקסטרים בעמק זבויה על גבול סלובקיה פולין

נופש 'הכל כלול' - כולל טיסות ישירות, העברות, אירוח ברמה גבוהה במלון יוקרתי הצופה לנוף הררי מרהיב, אטרקציות מיוחדות במינן ופנסיון מלא בכשרות המהודרת של הרב אליהו רוטנברג (תיירות, שיווקי)

כיכר בשיתוף גו&ג'וי | כיכר השבת |
עמק זבויה בגבול סלובקיה פולין (צילום: יח"צ)

הנופש הקרוב של #'Go and Joy'# הוא חופשת אקסטרים מיוחדת שתצא לדרך בסופו של חודש שבט - תחילת אדר. יעד החופשה הנבחר הוא באזור גבול סלובקיה - פולין שבמזרח אירופה.

"רוב היעדים שאנו בוחרים ממוקמים במערב אירופה, במדינות כמו אוסטריה, צרפת, איטליה ושווייץ" - מספרת תמר וולף, מנהלת החברה.

"לעומת זאת, את חופשת החורף הייחודית שלנו, יעבירו הנופשים דווקא ביעד המזרח-אירופי. זאת, כדי למקסם את ההנאה בחבילת הנופש. החופשה המוצעת, היא נופש 'הכל כלול' שבו התשלום כולל טיסות ישירות, העברות, אירוח ברמה גבוהה במלון יוקרתי הצופה לנוף הררי מרהיב, אטרקציות מיוחדות במינן ופנסיון מלא בכשרות המהודרת של הרב אליהו רוטנברג".

התפריט שמוצע במלון מגוון ומשובח. ניתן למצוא בו בשר ודגים יוקרתיים, מרקים מחממי גוף ונפש, גבינות איכותיות ועוד, ככל העולה על הדעת. ארוחות הבוקר והערב מושקעות ועשירות, הארוחות המרכזיות מלאות כל טוב, וסעודות השבת ייחודיות, טעימות ומיוחדות במינן.

"האטרקציות מגוונות, וניתן למצוא בהן אופנועי שלג, אבובי שלג, כלבי שלג, מסלול חווייתי במיוחד של נסיעה בכרכרות רתומות לסוסים במעבה היערות המושלגים, ועוד היד נטויה. גם המלון עצמו מציע כל טוב לנופשים בו, כגון ספא, סאונות, בריכה, ג'קוזי, חדר כושר וטיפולים בריאותיים שונים: לדוגמה: טיפול באבני מלח ואמצעים אחרים.

הנופש אינו מיועד רק לחובבי אתגרים ואטרקציות; המלון יוקרתי, מפנק ונעים כל כך, והנוף הנשקף ממנו מרהיב ומרגיע, כך שניתן ומהנה גם להישאר בחדר המושקע וליהנות ממה שהמקום עצמו מציע לנופשים.

אז אם חיפשתם יעד חורף לנפוש ולגוון

ואם יציאה מהשיגרה לחופשה ייחודית מדבר אליכם - תעשו את הצעד הראשון ופשוט תקליקו פה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר