עניין של זווית

צילום אירועים זה המרכז לצילום אומנותי

עם מצלמה לא משוכללת ביד ואהבה למקצוע וחלום קמה לה החברה המובילה בתחום האירועים • המרכז מונה כיום 4 צלמים מקצועיים, שצילום עבורם הוא מעבר לעבודה (צילום)

מה צריך לדעת כשמזמינים צלם? (צילום: freepik)

״המרכז לצילום אומנותי״ הוקמה בשנת 2013 על ידי סטאס מוזיקוב, עם מצלמה לא משוכללת ביד, אהבה למקצוע וחלום. כיום, החברה מובילה בתחום האירועים. החלום הפך למציאות. כיום, ״המרכז לצילום אומנותי״ מונה 4 צלמים מקצועיים, שצילום עבורינו הוא מעבר לעבודה. אנו מציעים שירותי צילום בעיקר, אבל לא רק ומספקים את שירותינו בעיקר למגזר הפרטי וגם לעסקי.

פרט מעניין נוסף, בהשוואה שביצענו בין חברות צילום וצלמים פרטיים, גילנו שהזמינות שלנו היא מהגבוהות בארץ. על פי הסטטיסטיקה שלנו בשנים האחרונות, כמעט ולא היו מקרים שדחינו אירוע. אנחנו אמנם רק ארבעה צלמים, אבל צלם אחד - שני אירועים/צילומים לפחות ביום, לא כולל עריכות והתעסקויות, זה לא עניין של מה בכך.

יש לנו בלוג

אנחנו מזמינים אתכם לגלות עולם שלם, שנמצא מאחורי המצלמה. איך הדברים עובדים מבחינת ספק-לקוח, מה עליכם לדעת, ומה עליכם לעשות? אנו גם מאמינים שכל אדם הרוכש שירות, צריך לדעת איך הדברים מתנהלים, ולקבל את המידע שיעזור לו. ולכן, אצלנו בעמוד הבלוג תוכלו לקרוא את כל הדברים המעניינים, העדכניים שחשוב שתדעו במידה ואתם עורכים אירוע או מחפשים צלם אירועים

* כל הקשור והמתרחש באירועים במגזר הפרטי הכולל טיפים שימושיים

* צילום עסקי: סרטי תדמית, כנסים ממשלתיים, ולחברות פרטיות ועוד.

* מידע רב על צילום, גימקים, גאדג׳טים בעולם הצילום.

* חוות דעת וביקורות על אולמות אירועים, מסעדות

* אטרקציות ועיצוב

אנו מאמינים בעבודה מקצועית ואיכותית, ואם יהיה לנו ספק שהתוצאה לא תהיה מאה אחוז, לא ניקח אירוע. האומנות, הצילום ותוצאותיו הטובות והאיכותיות חשובות לנו מאד. אז מה יש לנו להציע עבורכם? תמשיכו לקרוא ותגלו

שירותי צילום: סטילס, וידאו, מגנטים, בלוקים עץ, קליפים, מצגות ועריכות מתקדמות.

שירותי ייעוץ והפקת אירועים כמו: בר מצווה בכותל, בר מצווה במצדה או בחיק הטבע ועוד. מזמינים אתכם, להמשיך ולקרוא.

צילום ברית מילה

הרך הנולד עוד קטן רק בן שמונה ימים, ואתם הורים טריים או ותיקים מרוגשים. על פניו צילום ברית מילה עלול להתפס כצילום פשוט, מאחר ומדובר באירוע קטן, אך האמת הפוכה. צלם מקצועי יודע שאירוע ברית מילה הינו אירוע לא יציב מבחינת רגשות ותחושות, בעיקר של האימא שזה עתה ילדה. מצבה הנפשי לא יציב, וטקס ברית המילה כשלעצמו אינו מוסיף, ללחציה. לכן, צלם מקצועי לברית ידע לקחת זאת בחשבון.

אנו יודעים, מבינים וחושבים שכצלמים הנותנים שירות, עלינו מוטל האחריות להקל על האימא. שהרי, מעבר לצילום ולתוצאותיו עלינו ללוות את האימא ביום זה הטומן בחובו סיטואציות שאינן פשוטות עבורה. אז נכון, לשם הצילום התכנסנו. אך צלם מקצועי לברית מילה יזכור לחזק, להרים ולתמוך במהלך האירוע, לאימא הטרייה. יחס אישי הוא לא רק בין חברים, אלא בין בני אדם. מעוניינים בצילום ברית מילה? תעברu לאתר, ותגיעו לצלמים שלנו.

צילום לבריתה (זבד הבת)

כך או כך, בת זו שמחה גדולה. אם נשאל איזה אירוע קל ביותר? התשובה ודאי תהיה בריתה. הרי, לעומת ברית מילה, בריתה לא מחייבת חגיגה וטקס יהודי כהלכה. אבל, הינה בשורה מרעישה; כל שמחה היא חגיגה. אז נכון, לרוב אירוע מסוג זה התקיים במסעדה או באולם קטן לשם השמחה. המשפחה והחברים יפגשו, יפזרו חיבוקים ונשיקות, ומיד יעברו לשלב הסיפורים. האוכל יגיע וכולם מסביב לשולחן יאכלו, ובתום הערב מיד יתפזרו. אז איפה פה הקושי? בטח תשאלו. ואנחנו עכשיו נענה; במרבית האירועים, יש כיוון מרכזי - טקס ולוח זמנים ברור וידוע. ומה נצלם בבריתה, שכלום לא ידוע

יש אנשים ושמחה באוויר, וזבת הבת לא מחייב כמו ברית מילה, אז כאן חשוב שתדעו, צלם לבריתה שלנו ידע להוציא תמונות מרגשות וספונטניות, הוא יהיה יצירתי, וידע את עצמו להמציא. כשבסוף האירוע, תהיו המומים לטובה מהתוצאה המרגשת, והמרשימה. כן חשוב שנזכיר, דוגמאות לצילומי בריתה תוכלו למצוא באתר של המרכז לצילום אומנותי

צילום בר מצווה

בנכם הקטן, הגיע למצוות וזה הרגע לחגוג עם כולם, זה הרגע שלו. אז נבהיר; אירוע בר מצווה מיוחד בסוגו, שכן הוא מתפצל לשלושה סוגי אירועים. הראשון, יהיה זה עלייה לתורה, אירוע דתי יהודי לרוב מתקיים בבית הכנסת בשעות הבוקר בימי שני חמישי או בראש חודש. זה אירוע שמח ומרגש עד מאד, צילום עליה לתורה דורש מיומנות מיוחדת על מנת להיות ''שקוף'' ברגעים שקטים ומרגשים בבית כנסת. לעומת זאת אירוע בר המצווה כשלעצמו, יהיה אירוע ערב לרוב. אירוע זה יהיה ככל האירועים המושקעים והמשמעותיים ויכלול בתוכו: דיג׳י, אטרקציות, כניסות מיוחדות, בוק מקדים, צלמים ועוד. כמו חתונה, אירוע בר מצווה עומד על תקציב יחסית גבוה. יש כל כך הרבה באירוע, מלבד מה שהזכרנו לעיל. בר מצווה כאירוע ערב מתחיל מכ-80 מוזמנים ויכול להגיע לכמות מוזמנים מרובה מאד. מהניסיון שלנו 600 מוזמנים היא כמות מקסימלית. במקרים אלו, אנו מציעים ליווי למשפחה מרגע התכנון ועד תום האירוע. שכן, צילום בר מצווה מושפע מאד מהתכנון. גם כאן, תוכלו להתרשם מצילומי בר מצווה מיוחדים באתר של המרכז לצילום אומנותי

צילום בר מצווה בכותל

יש שיבחרו לבצע אותו בנוסף, ויש את אלה שיבחרו בו כאירוע ראשי והיחיד. למעשה, אירוע בר מצווה בכותל הוא אירוע בפני עצמו, הוא מצריך יום שלם, ואינו מסתכם רק בתפילה בכותל. בר מצווה בכותל, הוא יום שיש לתכנן מבעוד מועד. יתרה מכך, הוא טומן בתוכו התעסקות מרובה בלוגיסטיקה ובהיערכות מוקדמת. ולכן, בחירה באירוע שכזה דורשת הפקה ותכנון. צילום בר מצווה בכותל, מתחיל בשעות הבוקר המוקדמות - לרוב משער האשפות או שער ציון ומסתיים בשעות הערב המאוחרות בהגעה הביתה. ולכן, אין לטעות! ארגון יום כזה הוא לא עניין של מה בכך. שהרי, התכנונים מתחילים זמן רב לפני מועד בר המצווה.

מה יש כבר לתכנן?

אוטובוס/הסעות למוזמנים, תהלוכת תופים, הטקס עצמו - המצריך פנייה וסגירת אישורים מראש מול אבטחת הכותל המערבי. תכנון סיור/ים במנהרות הכותל, עיר דוד או מרכז רובינסון. בחירת מסעדה וסגירת שולחן/מקום.

ולכן, אנחנו כאן כדי לעזור למשפחה בכל הקשור לצילום והפקת האירוע, וזאת מתוך הידע והניסיון שלנו. לבסוף, הבעיות הצפויות בעיקר הינן בעיות לוגיסטיקה ואיחורים, וכאן אנו נכנסים לתמונה. בעזרת ההמלצות שלנו, האפשרויות ובאופציות שנציג בפניכם, תוכלו לקיים את האירוע שלכם בראש שקט. כי מעבר להיותנו צלמים בבר מצווה בכותל, אנו נותני שירות מנוסים ביום הזה.

אז למה אתם מחכים? לחצו כאן לקבל אירוע מושלם >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר