החופשה המושלמת

וילות בצפון – חופשה איכותית שהיא כולה שלכם • כנסו>>

ענף התיירות הישראלי כולל כיום מגוון אפשרויות רחב לאירוח ולינה, הרבה יותר מאשר בעבר, אז נפשנו בעיקר בבתי מלון או בתי הארחה. במיוחד באזורים התיירותיים יותר של ישראל, דוגמת אזור הצפון, ניתן למצוא מבחר רחב גם של צימרים מסוגים וגדלים שונים, כמו גם וילות לאירוח. אלו הפכו פופולאריות במיוחד בשנים האחרונות, ומסיבות מובנות. חופשה בוילה בצפון היא מבחינות רבות הדרך האולטימטיבית לנפוש בארץ בימינו (נופש)

טילה לה פרלה (צילום: באדיבות המצלם)

הקונספט של וילות לאירוח הפך פופולארי במיוחד בארץ בשנים האחרונות, בפרט באזור מבוקש תיירותית כמו אזור הצפון. מה אנחנו יכולים לצפות למצוא בוילה לאירוח ומה יאפיין את השהייה והנופש שלנו במקום? במה זה שונה מאפשרויות האירוח האחרות העומדות בפנינו וכיצד נבטיח כי הווילה שאנחנו שוכרים אכן תספק לנו את החופשה האולטימטיבית והמושלמת עבור כל אחד מהנוכחים?

וילה לאירוח לעומת אפשרויות אירוח אחרות – מאפיינים ויתרונות

הרעיון של נופש בוילה לאירוח, במקום בבית מלון או בצימר "רגיל", הוא פשוט – וילה מאובזרת ומדוגמת אשר גם נהנית ממיקום טוב היא מבחינות רבות מקום האירוח האולטימטיבי, כזה שיכול לארח משפחה, כמה משפחות יחדיו (או משפחה מורחבת), קבוצה של חברים ומגוון הרכבים אחרים. מדובר בווילות מאובזרות ומאורגנות היטב, מרוהטות ומצוידות בכל מה שצריך על מנת שלכולם יהיה הכי נוח שיכול להיות, כמו גם מעניין, נעים, מרגיע או מלהיב (תלוי מה מתכננים לעשות...).

וילה רויאל סאן (באדיבות המצלם)

מיד נגיע גם לשימושים נוספים שונים בווילות לאירוח, דוגמת אירועים ומסיבות למיניהן, אך גם כאשר מדובר בחופשה "סטנדרטית" ווילה היא ללא ספק מקום האירוח האולטימטיבי והטוב ביותר מבחינות רבות – בווילה, כמעט מתוקף הגדרתה, קיים מקום רב עבור כולם להיות יחד וליהנות בלי שיהיה צפוף או רועש מדי לחלק מהאנשים. בווילה הממוצעת נמצא כמה וכמה חדרי שינה שונים, סלון גדול ורחב ידיים, מטבח גדול בו ניתן לבשל בנוחות ארוחות, פינת אוכל וישיבה מרווחת, מרפסת ו/או גינה בה ניתן לשהות בחוץ ועוד. לרוב, וילות לאירוח בצפון יהיו גם מאובזרות ומצוידות בכל מה שצריך – החל מריהוט מלא, מצעים לחדרי השינה וכל כלי המטבח והבישול שצריך וכלה באמצעי בידור ואטרקציות למיניהן – טלוויזיה גדולה ומערכת בידור ביתית, ג'קוזי או בריכה, משחקים שונים לילדים ובני נוער וכל אטרקציה נוספת שניתן להעלות על הדעת אשר יכולה להפוך את הווילה למקום אירוח מזמין ומפנק עוד יותר.

זו הרוח וזהו הרעיון שמאחורי ווילות לאירוח – ליצור את הסביבה האולטימטיבית לשהייה לאורך כמה ימים, על מנת שהנופשים יוכלו ליהנות מהחופשה המושלמת והאידיאלית מכל בחינה, וליהנות מכל הפרטיות שבעולם. חופשה מושלמת, אך ורק שלכם...

וילות בצפון

צפון הארץ נחשב כאמור לאחד מאזורי התיירות המבוקשים ביותר במדינה, וככזה ניתן למצוא גם בו לא מעט וילות לאירוח, אולי יותר מבכל אזור אחר בארץ. הן ביישובים השוכנים בסביבת הכנרת והן ביישובי הגליל העליון, אצבע הגליל, הגליל המערבי ורמת הגולן, ניתן למצוא שפע של ווילות לאירוח אשר מצוידות בכל האטרקציות שהוזכרו לעיל, ועוד.

בצפון ניתן ליהנות כידוע ממזג אוויר נעים וממוזג יותר מאשר בשאר הארץ, כמו גם מאינספור מקורות מים שונים, מסלולי טיולים מכל הסוגים ושלל אטרקציות תיירותיות שונות. בנוסף, בגלל מזג האויר הנעים יחסית והנופים הנשקפים מאזורים רבים בצפון, לא מעט אנשים מעוניינים בנופש באזור בו לא יצטרכו לצאת יותר מדי מהווילה. כלומר, להתפנק וליהנות מכל מה שיש לווילה להציע, ולצאת מדי פעם רק לטיולים קצרים, לאטרקציה טובה בצפון או למסעדה טובה בערב. כך, ניתן ליהנות מחופשה איכותית שכל כולה אך ורק שלנו, ולא לשהות יותר מדי באזורי תיירות צפופים והומי אדם, במיוחד בחגים או סופי השבוע של הקיץ. הווילה מספקת את כל מה שצריך עבור החופשה האולטימטיבית, וכל יציאה ממנה היא בגדר בונוס בלבד...

וילות בצפון כאפשרות המושלמת גם עבור אירועים חגיגיים למיניהם

מלבד לאירוח בווילה בצפון במסגרת נופש "רגיל", או כזה המתמקד ברובו בווילה עצמה, מספקות ווילות אירוח באזור זה של הארץ גם יעד מושלם עבור אירועים חגיגיים קטנים ואינטימיים למיניהם, ומסיבות חברים מצומצמות. דוגמה טובה לכך היא מסיבות רווקים/ות, אותן בוחרים רבים ורבות לערוך כיום בווילות בצפון. אם חושבים על זה לעומק, ווילה באזור פסטוראלי בצפון מספקת את הסביבה האידיאלית עבור מסיבת רווקות/ים – הווילה מספקת מרחב רב ופרטיות מוחלטת, את כל התנאים והאבזור על מנת שיהיה לכולם נוח ומהנה ואף אפשרות לטבול בג'קוזי ו/או בבריכה, ליהנות מפינת מנגל מסודרת או סתם לשהות כולם במרפסת עם נוף מרהיב. בסלון ניתן להשתמש במערכת הבידור על מנת לנגן מוזיקה ואף לעשות קריוקי, והמטבח יכול לשמש לצורך הכנת אוכל וכיבודים, כמו גם משקאות חריפים או כל דבר אחר שעולה ברוחנו. בקיצור – הסביבה המתבקשת והמושלמת ביותר עבור מסיבת חברים מצומצמת.

באופן דומה בוחרות גם משפחות רבות לערוך אירועים קטנים ומשפחתיים בווילות אירוח בצפון, דוגמת יום הולדת עגול לסבא או לסבתא לכבודו מתאגדים יחד כל המשפחה המורחבת או עריכת חג זה או אחר יחד כל המשפחה. כאמור, הסביבה הפרטית המושלמת שמספקת וילה שכזו הופכת אותה ליעד המושלם עבור כל מאורע שנרצה לחגוג בפרטיות ובנוחות מרבית.

חשוב לבדוק לפני ששוכרים ווילה בצפון

לפני שאתם סוגרים על ווילה כזו או אחרת בצפון, חשוב שתוודאו לפחות את הפרטים הבסיסיים הבאים –

מספר חדרי שינה וכמות אנשים מקסימלית שהווילה יכולה להכיל בנוחות, אילו אטרקציות ומשחקים שונים נמצאים בווילה, האם היא כוללת בריכה ואם כן – באיזה גודל והאם היא מחוממת, האם היא כוללת ג'קוזי, האם ניתן לנגן מוזיקה ולעשות רעש יחסי ובאילו שעות, האם המטבח מלא ומאובזר לחלוטין וכל פרט אחר שאתם יכולים לחשוב עליו. אל תתביישו לשאול.

ככל שתבדקו ותשאלו יותר, כך תצמצמו את המקום להפתעות לא נעימות ותבטיחו לעצמכם שהייה מושלמת ואולטימטיבית בווילה שתשכרו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר