תכשיט חדש?

אמנות, טבע והשראה בתיבת התכשיטים שלך

תכשיטים הם מתנה נפלאה שכל אחת תשמח לקבל, להעניק או לפנק את עצמה ופעמים רבות הם מסמלים רגעים ותחושות שנרצה לזכור ולהיזכר בהם שוב ושוב. חשוב לבחור פריטים מחומרי גלם איכותיים – קראט זהב גבוה או כסף כמעט טהור, כדי שהתכשיטים ישארו איתנו לאורך זמן, ישמרו על ערכם ויופיים

מקולקצית התכשיטים של ה.שטרן (צילום: ה.שטרן)

קולקציות התכשיטים של ה.שטרן, מציעות תכשיטים בגוונים שונים של זהב 18 קראט או כסף סטרלינג איכותי, בשילוב עיצובים מרגשים ולא שגרתיים במגוון סגנונות קלאסיים ואלגנטיים, בעלי סיפורי השראה מרתקים.

אז מהו הסגנון שלך? אספנו עבורך כמה פריטים ששווה להכיר. זהירות, הבחירה קשה!

(ה.שטרן)

כשטבע וזהב נפגשים

תכשיטי זהב צהוב מעולם לא יצאו מהאופנה ושמרו על מעמדם עוד מימי התנ"ך וההיסטוריה. הם היו חלק בלתי נפרד מעולמם של אצילים ובני מלוכה, השתלבו באירועים חגיגיים והיוו סמל לעוצמה נשית. קולקציית GOLDEN STONES מציגה תכשיטי זהב צהוב 18 קראט בגימור מוברש, המשלבים את צורותיהם האורגניות של חלוקי נחל בטבע. התוצאה היא תכשיטים א-סימטריים בעלי נוכחות מהפנטת, התוספת המושלמת למי שמחפשות הופעה מודגשת ועוצמתית.

(ה.שטרן)

הטרנד הפרחוני מגיע לתיבת התכשיטים שלך

פרחים הם תמיד רעיון טוב ומשמח - כמתנה, כקישוט, כתחביב וגם בתכשיטים המשלבים פרחים. קולקציית FLOW(er) של ה.שטרן מציעה לך אפשרויות פורחות ומרעננות בתכשיטים שעוצבו בהשראת צורותיו האורגניות ומלאות החיים של הפרח. האוסף יכבוש את ליבך עם תכשיטי זהב אצילי (זהב בגוון שמפניה, ייחודי למותג) בשיבוץ יהלומי קוניאק, שילוב שיתאים לבגדים בגוונים שונים, החל משחור קלאסי, צבעי פסטל בהירים ועד צבעוניים ונועזים. בקולקציה שרשראות נוצצות, עגילים תלויים או צמודים בפיסול אומנותי וטבעות זהב חלומיות. עלי הכותרת של הפרח, מעניקים לתכשיט תחושת תלת-מימד ייחודית ומהפנטת.

(ה.שטרן)

יפה כלבנה

הפנינה, המסמלת נשיות, טוהר ורוך משתלבת לכדי תכשיט מרהיב המעניק מראה קלאסי או עם טוויסט עדכני.

קולקציית PEARLS OF GENESIS של ה.שטרן מציגה פרשנות מרתקת לגרמי שמיים, מערכת השמש וקבוצות כוכבים שונות, כמו כוכב הלכת סיריוס. התכשיטים, מציגים ניגוד מהפנט בין הפנינים הלבנות והעגולות, אל מול כוכבים חדים בזהב אצילי המשובצים ביהלומי קוניאק.

בקולקציה טבעות המשלבות חישוקי זהב צהוב, פנינים וכוכבים בשיבוץ יהלומים הנראים כמרחפים באוויר, הודות למבנה הטבעת בעלת סיומת פתוחה, עגילים ארוכים בעלי ספירות דינמיות שנעות עם כל תנועה שלך ועגילים צמודים המטפסים על האוזן ומעניקים לה מראה אצילי.

(ה.שטרן)

לא מהעולם הזה

קולקציית GALILEI בהשראתו של המדען והממציא גלילאו גליליי שחקר את החלל והיקום כולו, עוצבה בהשראת קבוצות כוכבים ומערכת השמש שתורגמו לתכשיטים המעמידים את האישה במרכז. מוטיב חוזר בקולקציה, הן ספירות מלוטשות בעלות פאות וזוויות חדות בזהב צהוב, בעוד שפריטים אחרים מעוטרים במעין רשת חוטי זהב אצילי קשיחים, בעלת חלקים פתוחים ובה כוכבים בשיבוץ יהלומים.

(ה.שטרן)

עכשיו שאת מכירה מקרוב את מגוון האוספים - בחרי תכשיטי יוקרה מבית ה.שטרן, שיגרמו לך להרגיש נהדר ולהראות נפלא.

לקולקציות עגילים צמודים >>

לקולקציות עגילים תלויים >>

לכל עגילי הזהב של ה.שטרן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר