המומחים של טופ אילוף מסבירים כמה עולה אילוף כלבים וממה חשוב להיזהר

כולנו יודעים עד כמה אילוף כלבים משפיע על איכות החיים של הכלב שלכם ושלכם. יחד עם זאת, לא כולנו יודעים מהן העלויות של תהליך האילוף, ולא פחות חשוב מכך – ממה חשוב להיזהר בדרך. אז אם אימצתם כלבלב חדש למשפחה או שאתם רגע לפני, אנו מזמינים אתכם לקרוא את מה שהמומחים של חברת טופ אילוף מספרים

אילוסטרציה (צילום: Canva Pro)

כולנו יודעים עד כמה אילוף כלבים משפיע על איכות החיים של הכלב שלכם ושלכם. יחד עם זאת, לא כולנו יודעים מהן העלויות של תהליך האילוף, ולא פחות חשוב מכך – ממה חשוב להיזהר בדרך. אז אם אימצתם כלבלב חדש למשפחה או שאתם רגע לפני, אנו מזמינים אתכם לקרוא את מה שהמומחים של חברת טופ אילוף מספרים.

האם זה כלכלי לאלף כלב בעזרת מומחה?

לפני שנגיע למספרים, נגיד מראש שאילוף כלב אינו תהליך זול במיוחד, אולם הוא בהחלט כלכלי ומשתלם בטווח הארוך. מדוע? מעבר לעובדה שהכלב ידע מה רוצים ממנו, הוא פשוט לא יהרוס רהיטים יקרים, לא יאלץ אתכם לבזבז זמן עבודה על ניקיון של צרכים ויאפשר לכם ליהנות מטיולים ארוכים עם הכלב – בלי לשלם לדוג סיטר בעבור כך. לכן, אין ספק שמדובר בתהליך שבטווח הארוך הוא לחלוטין משתלם.

כמה עולה לאלף כלב והאם יש מחירון של אילוף כלבים?

כמו בכל תחום אחר, גם כאן יש שוני בין מאלף למאלף. ברוב המקרים, לא כדאי להתפתות למחירים הנמוכים ביותר. זכרו שמאלף מתחיל אולי יגבה ממכם פחות כסף אך הוא עלול להחדיר לכלבכם דפוסי התנהגות שלא יתאימו לאורח החיים שלכם. מסיבה זו, שווה לבחור במקצוענים בתחום האילוף ולהעדיף כאלו אשר שקיפות היא נר לרגליהם – כך שתדעו מראש בדיוק כמה יעלה לכם כל מפגש וכל סדרת טיפולים של אילוף כלבים. תמצאו מחירון אילוף כלבים מפורט באתר החברה של טופ אילוף אשר נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום האילוף, ויש לה מעל 10 שנות ניסיון.

בוחרים מאלף: ממה חשוב להיזהר? המומחים של טופ אילוף מסבירים

המומחים של טופ אילוף מסבירים שכדאי להיזהר ממאלפים מתחילים אשר אין להם את הידע וההבנה כיצד לנהוג עם כל גזע. למעשה, בחברה מסבירים שאילוף טוב מתחיל בהכרת הכלב ובהבנה של הצרכים הרגשיים והפיזיים שלו. עניין נוסף אשר חשוב להם להדגיש הוא את חשיבות סגנון האילוף. אילוף כלבים בשיטה חיובית כמו שעושים בחברה נחשב לאילוף הטוב ביותר משום שהוא תורם לביטחון הכלב ומאפשר יצירה של דפוסי התנהגות בדרך של חיזוקים.

ממה עוד חשוב להיזהר בזמן האילוף עצמו?

מעבר לגזע ולאינסטינקטים המאפיינים אותו, טופ אילוף מסבירים כי חשוב לשים לב גם לגילו של הכלב, לסגנון החיים שאותו הוא טיפח עם השנים ולאחידות של המשפחה בהתנהגות היום יומית. בכדי שהתהליך יצליח בצורה מהירה וחלקה, חשוב שכל בני המשפחה יירתמו לתהליך האילוף ולא ויבצעו את התרגילים אשר נותן מאלף הכלבים לאורך כל השבוע. במידה וחלק מבני המשפחה לא ינהגו כך, הכלב עלול לא להבין מה מצופה ממנו ולא להטמיע את יסודות האילוף, כך שבהחלט מדובר במשימה משפחתית.

איך תמצאו מאלף כלבים ברמה גבוהה?

כלל אצבע ותיק לבחירת בעל מקצוע אשר נחשב לטוב והגון הינו חיפוש של המלצות בקרב חברים ובני משפחה. ניתן גם להציף את העניין בקבוצות פייסבוק, לשאול קולגות מהעבודה או סתם מכרים מגינת הכלבים הסמוכה למקום מגוריכם. לאחר מכן, כדאי לעשות סקר שוק ולבדוק את המחירונים השונים ולבסוף לקבוע פגישה ראשונה עם החברה שנחשבת למומלצת. כך שבסופו של דבר, אם תעשו מעט שיעורי בית – אתם תגיעו למאלף המתאים לכלב שלכם.

לסיכום, כולנו רוצים להיות מאושרים עם החבר על ארבע שלנו ולהעניק לו את חוויית האילוף הטובה ביותר. בכדי לעשות זאת, צריך להיזהר מאילוף שאינו מתבסס על יסודות האילוף החיובי, לבדוק את המחירונים אשר קיימים בשוק ולהעדיף כאלו אשר יש להם ניסיון, שם ומוניטין בתחום. בהצלחה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר