הכירו

שחקן חדש בענף היהלומים

לא כולם יכולים להרשות לעצמם לרכוש תכשיט יהלומים יפיפה לרוב בגלל תג המחיר הגבוה שהוא מציב. תשמחו לגלות שאצלנו באייס דיימונדס תוכלו לרכוש תכשיטי יהלומים יוקרתיים, יפים ומיוחדים במחירים זולים במיוחד (יופי, נשים).

שחקן חדש בענף היהלומים (צילום: Ice diamonds Israel)

יהלום נחשב לסמל הניצחי לאהבה, כיוון שהתכונות הקשיחות שלו זהות לרגשי האהבה החזקים המבססים זוגיות טובה שנמשכת לנצח. אבן החן המיוחדת הזו אהובה על רבים, אך לא כולם יכולים להרשות לעצמם לרכוש תכשיט יהלומים יפיפה לרוב בגלל תג המחיר הגבוה שהוא מציב.

תשמחו לגלות שאצלנו באייס דיימונדס תוכלו לרכוש תכשיטי יהלומים יוקרתיים, יפים ומיוחדים במחירים זולים במיוחד הודות לשחקן החדש שקיים בענף היהלומים – יהלום מעבדה חדשני שנוצר בתהליכים ועלויות מופחתות, כך שגם אתם יכולים להתחדש בתכשיט יהלום מהמם.

למה יהלומים טבעיים כל כך יקרים?

כדי להבין כיצד יהלומי המעבדה זולים יותר מיהלומים טבעיים, כדאי לדעת מדוע בכלל העלויות של היהלום הטבעי כל כך גבוהות.

הסיבה הראשונה קשורה לכך שמדובר על אבן חן נדירה יחסית. למרות שקיימים לא מעט אזורי מכרות בהם אצורים יהלומים באדמה ובסלעים, האבנים שנכרות מהם הולכות ואוזלות במקביל לכך שלא נמצאו מרבצי יהלומים נוספים.

הסיבה השנייה לעלות הגבוהה של יהלומים טבעיים מקושרת לתהליכי הכרייה שנעשים במכרות, כשלרוב מדובר על תהליך מורכב וארוך המצריך לא מעט כוח אדם ומכונות גדולות.

במקרה של יהלום מעבדה תהליך הייצור הוא מלאכותי, ולכן לא נוצר מחסור בהם כיוון שהמעבדות יכולות לייצר כמויות גדולות של יהלומים לפי דרישה – גם מבחינת רמת ליטוש ואיכות.

סוגים של אבני חן שכדאי להכיר

אנו באייס דיימונדס מתפתחים ומתחדשים יחד עם התקדמות הטכנולוגיה, ולכן תוכלו למצוא אצלנו שני סוגים שונים של אבני חן ייחודיות, בנראות יוקרתית ונוצצת ממש כמו יהלומים, המציעות עלויות גמישות ונוחות יותר:

  1. יהלום מלאכותי – זהו יהלום סינתטי שנעשה בתנאי מעבדה באמצעות מכשור מיוחד, כשתהליך הייצור שלו נעשה בצורה מבוקרת ואיכותית לצורך שמירת התכונות של היהלום הטבעי. התוצאה שמתקבלת היא של יהלום מלאכותי בעל אופטיות, כימיות, פיזיות וקשיחות כמו של יהלום טבעי.
  2. אבן מואסנייט – אבן חן יוקרתית ונדירה ביותר, ולכן כיום היא מיוצרת בתנאי מעבדה כאבן חן סינתטית נוצצת ויפה. הייחודיות של אבן המואסנייט נמצאת בדרגת הקשיות שקרובה לזו של יהלום טבעי, וכן במקדם השבירה הגבוה שבה המעניק לאבן ברק נוצץ ובולט במיוחד.

מהם היתרונות של היהלומים המלאכותיים?

מעבר ליתרון המובהק של עלות נמוכה יותר, יהלומי המעבדה אינם גורמים לנזקים סביבתיים כמו היהלומים הטבעיים, כיוון שתהליכי הכרייה באדמה נעשים עם מכונות שמזהמות את האוויר – ואילו היהלום המלאכותי שנעשה במעבדה מצריך שימוש בפחות משאבים מזהמים.

אייס דיימונדס - תכשיטי יהלומים יוקרתיים לכל תקציב

כחלק מרמת השירות הגבוהה שלנו, החלטנו באייס דיימונדס להנגיש את תכשיטי היהלומים גם לאלו שאינם יכולים להרשות לעצמם יהלומים טבעיים בעשרות אלפי שקלים. תוכלו למצוא אצלנו מבחר אפשרויות זולות לתכשיט מרהיב ונוצץ המשובץ במואסנייט ויהלומים מלאכותיים, עם רמת ניקיון וצבע באיכות גבוהה ובמראה יוקרתי ומלא ברק. בשונה מאחרים, אצלנו תקבלו אחריות מלאה ומורחבת על התכשיטים שתרכשו – גם על התכשיט וגם על האבנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר