מבצע הסטיקרים: אולי הרכב שלכם זכה?

מתוך עשרות גולשים ששלחו את תמונת רכבם ועליו סטיקר מבצע הבטיחות בדרכים של "קול חי" ו"כיכר השבת", נבחרו שניים. כיכר השבת מזמין אתכם לשלוח לנו בכל יום תמונות של רכבים עם סטיקרים של רדיו 'קול חי' ו'איחוד הצלה' ובכל יום מימי הפעילות יזכה אחד משולחי התמונות במתנה יוקרתית

מערכת "כיכר השבת" | כיכר השבת |

מבצע הבטיחות בדרכים של רדיו "קול חי" ואתר "כיכר השבת" בעיצומו: מתוך עשרות גולשים ששלחו את תמונת רכבם ועליו סטיקר המבצע, הוגרלו שני רכבים. אם אתם מזהים את הרכב שלכם בתמונות, צרו קשר עם מערכת האתר באמצעות המייל kikar@kikar.net, ופרס יקר ערך יישלח אליכם.

בכל בוקר מתייצבים מתנדבי "איחוד הצלה" ואנשי רדיו 'קול חי' בין השעות 9:30-11:30 באחת מהערים החרדיות ומחכים לכם הנהגים, בנקודת המפגש אשר בה ידביקו לכם סטיקר עם הסלוגן "לחיים לשמחה ולשלום" המתחבר לנושא זהירות בדרכים, ובנוסף תקבלו מארז הכולל חוברת זהירות בדרכים ובה שאלון נושא פרסים, חבילת קלפים בנושא זהירות בדרכים ועוד מגוון הטבות ומוצרים שינעימו לכם המטיילים את הדרך בחופשת הקיץ.

כיכר השבת מזמין אתכם לשלוח לנו בכל יום תמונות של רכבים עם סטיקרים של רדיו 'קול חי' ו'איחוד הצלה' ובכל יום מימי הפעילות יזכה אחד משולחי התמונות במתנה יוקרתית וייחודית שתרענן לו את הקיץ.

לשליחת תמונות, לחצו כאן (אל תשכחו להשאיר פרטים מזהים) או במייל: kikar@kikar.net

להורדת הסטיקר, לחצו כאן

● לצפיה בעשרות התמונות שנשלחו למערכת, לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר