הסתה שקרית נגד חרדים

נחשף: רון קובי ניצח בבחירות לעירייה בשל תלונה שקרית?

אחד הסיפורים שככל הנראה גרמו לרון קובי לנצח בבחירות, היה תיעוד של תקיפת נערה חילונית בשל לבושה הלא צנועה. הערב, הנערה התוודתה ואמרה כי הסיפור היה מומצא (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט בחשוון תש"פ | 17.11.19
אילוסטרציה (צילום: David Cohen/Flash90)

בתיעוד שנחשף הערב (ראשון) ב'כאן', נשמעת הנערה החילונית מטבריה שטענה לפני הבחירות לעירייה כי חרדים תקפו אותה בשל לבושה הלא צנוע כשהיא מתוודה כי האירוע היה מבוים.

לפני כשנה ניצח רון קובי בבחירות לעיריית טבריה לאחר שניהל קמפיין נגד כפייה דתית. אחד הסיפורים שהלהיטו את טבריה והעבירו רבים למחנה של רון קובי היה המקרה של בחורה חילונית צעירה שטענה כי כמה בחורים חרדיים תקפו אותה בגלל שלבשה גופייה.

היום, 'כאן' חושף תיעוד כי התלונה של אותה בחורה הייתה שקרית והבחורה התוודתה כי בדתה את הסיפור מליבה, בהקלטות שחשפו מתנגדיו של קובי, נשמעת אותה הנערה אומרת במפורש כי הדבר לא היה ולא נברא:

"בוא אני אגיד לך באמת את האמת, אף אחד חוץ מקובי וממך וממנו עכשיו, יודעים שזה לא אמיתי. פעם ראשונה שאני מתוודה ואני אומרת שזה לא באמת קרה, אתם השלושה אנשים היחידים, אני יכולה להישבע לך במי שאתה רוצה", אמרה הנערה.

בנוסף, ב'כאן', הביאו עדות של אמה של הנערה שאמרה, "אבא שלה הגיע ואמר לה מה להגיד, היא קראה לרון, ואז הוא הביא את התקשורת ואת המשטרה לא היה ולא נברא הסיפור הזה".

חשוב לציין, כי הוריה של הנערה - גרושים והיחסים ביניהם לא טובים, אביה של הנערה טוען שהנערה הותקפה והוא עומד מאחורי הדברים, יש אנשים שמנסים לפגוע בראש העיר, הוא טען ל'כאן'.

מהמשטרה נמסר כי היא לא מתייחסת לחקירות באמצע הבדיקה.

רון קובי סירב להגיב לטענות 'כאן 11'. 'כיכר השבת', פנה לראש עיריית טבריה, רון קובי כדי לקבל את תגובתו וכשיגיב - נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר