חגיגת בר המצווה

ראש הממשלה ורעייתו בירכו את מוישי הולצברג. צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בירכו הערב בסרטון מיוחד את נער הבר מצווה, מוישי הולצברג, שהוריו נרצחו בפיגוע במומביי. הזוג נתניהו מלווים את הולצברג שנים (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו בירכו הערב (ראשון) את מוישי הולצברג לרגל אירוע בר המצווה שלו שמתקיים הערב בכפר חב"ד.

רה"מ נתניהו ואשתו ניצבו מול המצלמה בבית ראש הממשלה ונתניהו אמר: "אנחנו יודעים שמתוך הטרגדיה הזאת יש חיים, יש תקומה ויש מצוות. אתה בא עכשיו עם האהבה של כל עם ישראל, כל אזרחי ישראל ורבים רבים מחוץ לישראל.

אני רוצה לאחל לך שתהיה בן נאמן לעמך, לארצך ולמשפחתך, ושתמשיך בחיים טובים ומאושרים. מזל טוב מוישי!", סיים נתניהו.

שרה נתניהו שמלווה אף היא את מוישי שנים ארוכות מאז נרצחו שני הוריו בפיגוע הטרור בבית חב"ד במומביי שבהודו בירכה אף היא את הנער ואמרה: "מזל טוב מוישי. אנחנו יודעים שעברת אסון גדול בגיל שנתיים. בעצם מגיל שנתיים אתה נלחם יום יום להמשיך את החיים. אבל אתה עטוף בהרבה אהבה של הסבים, הסבתות והמשפחה שלך. כל עם ישראל אתכם".

בעבר נסע הולצברג יחד עם נתניהו ורעייתו לביקור רשמי בהודו שם הגיע לראשונה למקום בו נרצחו הוריו הרב גבי ורבקי הולצברג הי"ד כשהוא ניצל על ידי המטפלת ההודית שלו סנדרה. הולצברג פגש גם את ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי שחיבק אותו ממושכות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר