חודש אחרי חוברת ההסתה: ראש אכ"א תומך בחיילים החרדים

כחודש לאחר הפצת החוברת נגד החיילים החרדים, פנה ראש אכ"א האלוף חגי טופולנסקי במכתב לחיילים חרדים והביע בהם תמיכה מול גל המתקפות: "הניסיון של קומץ אנשים לפגוע בכם הינו נואל" (צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
טופולנסקי, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)

חודש אחרי הפצת חוברת ההסתה: ראש אגף כוח אדם בצה"ל האלוף חגי טופולנסקי שיגר מכתב לחיילים החרדים ועודד את פעילותם. הוא הגדיר את החיילים כ"שליחי ציבור" והוסיף כי יש להם "משימה חשובה המשפיעה על אחדות העם, קרוב הלבבות ותמיכה בצה"ל ובאוכלוסיית החרדים".

"בשבועות האחרונים אתם עומדים, כפרטים וכחלק ממערך שלם, בפני מתקפות אישיות, איומים ופעולות המעצימות את השיח השלילי. אנו ערים לכך כי מעבר לפרסומים בפומבי חלקכם חווים התנכלות אישית והטרדות כלפיכם וכלפי בני המשפחה היקרים", כתב.

ראש אגף כוח אדם הסביר כי צה"ל פועל לגיוס חרדים נוספים: "אנו פועלים להרחבת שילוב החרדים בהדברות ותוך התווית מסלולי שירות מגוונים המאפשרים למשרתים להמשיך ולשמור על זהותם, ובמקביל להקנות להם כלים שישרתו אותם לאחר השירות ויעזרו להם להשתלב בחברה ובשוק העבודה".

לדבריו: "הניסיון של קומץ אנשים קיצוני להרתיע ואף לפגוע בכם הינו ניסיון נואל ויש בו פגיעה במדינה, בצה"ל ובציבור החרדי. המובילים את ההתקפות הללו הינם יוצאים מהכלל המעידים על הכלל שהוא ציבור שומר חוק המעוניין להגיע לפתרונות מוסכמים ומותאמים", הוסיף.

בסיום המכתב הביע טופולנסקי "הערכה אישית עמוקה על פועלכם הרב שאפשר גם השנה, כבשנים קודמות להמשיך ולדאוג לחיילים חרדים, בד בבד עם הרחבת שילובם בצה"ל". האלוף הבהיר במכתב כי צה"ל מתכוון לעשות כל המאמץ להביא את הקיצוניים שפוגעים ומאיימים על החיילים לדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר