הזדמנות ייחודית

מפתח תוכנה בשב"כ או במוסד במסגרת השירות האזרחי

תכנית מעלות 5 של השירות האזרחי פותחת לך הזדמנות ייחודית להצטרף לאחד ממסלולי ההייטק ופיתוח תוכנה הייחודיים בגופי הביטחון המובחרים ביותר • לראשונה: בני השירות יוכלו לבחור במסלול לפיתוח תוכנה בארגוני המודיעין שב"כ ומוסד (שרות לאומי, הייטק).

למעלה מ-90% מבוגרי תכנית 'מעלות' של השירות האזרחי במסלולי ההייטק, השתלבו בגופי הביטחון ובחברות המובילות במשק (צילום: יח"צ)

בשירות האזרחי פיצחו את הקוד להצלחה: אחרי ההצלחה המסחררת של ארבעת המסלולים בתוכנית 'מעלות', חוד החנית של השירות האזרחי המשלב אופק תעסוקתי ושירות משמעותי, נפתחת ההרשמה למסלול החמישי והפעם עם חידוש מיוחד: המשרתים יוכלו לבחור גם בארגוני המודיעין הנחשבים: שירות הביטחון הכללי והמוסד.

מסלולי ההייטק הייחודים והיוקרתיים של השירות האזרחי הטכנולוגי בגופי הביטחון מציעים תכנית מיוחדת ומבטיחה לבעלי מעמד בן ישיבה תקין המאפשרת להם לרכוש הכשרה ומקצוע מבוקש ויוקרתי לצד ניסיון מעשי ממושך בגופים הטובים והנחשבים ביותר בישראל.

כאמור, בתוכנית זו יתאפשר לראשונה להשתלב כבני שירות בארגוני המודיעין, זאת לצד ארגוני היעד הוותיקים של תכנית מעלות כמו משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר וכבאות והצלה. המסלול הפעם מתמקד בפיתוח תוכנה והיא מעניקה כאמור מלבד ההכשרה המקצועית גם ניסיון מעשי בשטח.

לפרטים נוספים והצטרפות לתוכנית- הקליקו

במסגרת הלימודים נהנים בני השירות מתעודה יוקרתית המוכרת על ידי משרד העבודה לצד ניסיון רב ערך, מלגת קיום בתקופת ההכשרה והניסיון, נסיעות חינם בתחבורה ציבורית והטבות סוציאליות נוספות להם זכאים בני השירות. נתון משמעותי לא פחות הוא היכולת להשתלב בתוכנית במעמד תקין של סטטוס בן ישיבה, מה שלא מתאפשר באף תכנית לימודים וודאי שלא בעבודה מעשית.

חשוב לדעת כי למעלה מ-90% מבוגרי תכנית 'מעלות' של השירות האזרחי במסלולי ההייטק, השתלבו בגופי הביטחון ובחברות המובילות במשק כשהם מאפשרים לעצמם לתרום לחברה ולסביבה באופן האפקטיבי ביותר עבור כל הצדדים.

לפרטים נוספים והצטרפות לתוכנית- הקליקו

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר