חרדים לישראל

גל חרדי: אלפי חרדים פנו לצבא וביקשו להתגייס

גורמים במערכת הביטחון: "הופתענו מהכמות העצומה של החרדים שרוצים להתגייס זה מחמם את הלב לראות את הלהט ואת הרצון לסייע במלחמה" (חרדים בצבא).

חרדים מתגייסים לצה"ל (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)

במערכת הביטחון לא זוכרים גל כזה של פניות מצד חרדים שמבקשים לקחת חלק במאמץ המלחמתי. אחרי שהופתעו מהתגייסות של מאות אלפי חיילי מילואים, שהגיעו בחלק מהיחידות ל-130%. בצה"ל מופתעים בשנית מהמספרים ההולכים וגדלים של חרדים שמבקשים להתגייס.

על פי הנתונים מהימים האחרונים שהגיעו לידנו באמצעות המיזם 'חרדים לישראל', מידי יום נרשמים מאות פניות של חרדים שמתקשרים ובפיהם בקשה אחת- אני רוצה להתגייס. אני אולי לא בן 18, אני בעל משפחה, ועדיין אני חושב שאני יכול לתרום. חלק מהפונים קיבלו בעבר פטור משירות מסיבות שמקשות על שילובם, אך הם אינם מרפים ודורשים מהצבא לשנות את הסטטוס שלהם, העיקר שהם יוכלו לעלות על מדים ולהיות חלק מהמשימה החשובה ביותר כיום והיא הגנה על ביטחון המדינה.

הפניות למערך הגיוס של הצבא, מגיעות מכל קצוות הקשת החרדית. בנים של שרים וחברי כנסת, עיתונאים מפורסמים, נכדים של רבנים גדולים. והרבה מאוד אנשים טובים שמרגישים שהם לא יכולים לעמוד מנגד. שהגיעה השעה שלהם. שהפעם חובת ההשתדלות לא מאפשרת להם להישאר מאחור.

אם גם אתה רוצה לשים את הכתף מתחת לאלונקה לחץ כאן>

גורמים במערכת הביטחון שנחשפו לנתונים אמרו בתגובה: "שיצאנו לדרך היינו סקפטיים. הופתענו מהכמות העצומה של חרדים שרוצים להתגייס ולתרום את חלקם במאמץ המשותף של כולנו בהגנה על הארץ". הגורמים הוסיפו: "זה מחמם את הלב לראות את הלהט ואת הרצון לסייע במלחמה".

בימים אלו מתחיל שלב הטירונות של הקבוצה השלישית של מתגייסים חרדים. ובימים הקרובים צפויה לצאת לדרך גיוס של קבוצה רביעית במספר. בצה"ל בוחנים באופן מעמיק את הצרכים של הצבא ובהתאם לכך יתבצע הליך הגיוס. המטרה היא שהמתגייסים יתגייסו לשירות משמעותי ויוכלו לתרום תרומה של ממש.

אם גם אתה מרגיש שהגיעה השעה שלך לקחת חלק במאמץ המלחמתי

אם גם אתה רוצה לשים את הכתף מתחת לאלונקה לחץ כאן>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר