ערבות הדדית

מנכ״ל זק״א ת״א במכתב מרגש לחייל שהותקף בבני ברק

התיעוד המסעיר אמש של תקיפת חייל ברחובות בני ברק מסרב להישכח מהכותרות • צבי חסיד, מנכ״ל זק״א תל אביב ומי שעבד עם אותו החייל במשך חודש ימים בזיהוי החללים במחנה שורה במכתב מרגש (חרדים, צבא).

צבי חסיד- מנכ"ל זק"א ת"א עם חיל צה"ל (צילום: יח"צ)
במכתב כותב צבי חסיד: ״ידי רוטטות וליבי שותת מכאב, לאחר צפייה בסרטון מבני ברק, על הפגיעה בחייל יקר וחשוב, המשרת עימנו במלאכת הקודש של "חסד של אמת" ועוסק בזיהוי וקבורה של הקדושים אשר נפלו במלחמה. חללי ישראל המגיעים לדרגה הגבוהה ביותר, אשר יש הסוברים שאין צורך לומר עליהם קדיש בהיותם בדרגת קדושי עליון, לאחר שנהרגו על היותם יהודים הי"ד.
אני מבקש להעביר את מחאתנו וכאבנו בשמי ובשם הארגון, נגד אותם פוחזים מחללי שם שמים, על הפגיעה בך ולחזק את ידך, חזק ואמת, אל תירא ואל תחת, עם ישראל מעריך ומעריץ אנשים כמוך, העוסקים במלאכת הקודש, הקשה שבמלאכות שלא כל אחד מסוגל ויכול לעשותה ואתה ואנחנו שליחיו של הציבור. כואב ומזעזע שדווקא בימים הללו שמגיע להביע כל הוקרה ותודה אחרי ימים ולילות, שלא עצמנו עין כדי להביא לקבורה כמה שיותר מהר את יקיריו לקבר ישראל, מעיזים אנשי דלא מעלי לנהוג כך.
כאות הערכה וידידות, אבקשך לתקן את רכבך מכל נזק שנעשה ולהעביר אלינו את החשבונית לתשלום מלא, הפגיעה היא בנו כבך וביתר אנשי חסד של אמת שהצטופפנו יחד תחת האלונקה במחנה "שורה" ללא הבדלי מעמדות, חוגים ודרגות, כי אנחנו עם אחד מאוחד ורק ככה נחזיק וננצח״.
המכתב ששיגר צבי חסיד לחייל שהותקף (יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר