תגובה מוחצת

בעקבות ח"כ קושניר: "החרדים אשמים בהכל"

למה החרדים אשמים בספורט הכושל, למה ימשיכו לשנוא אותם גם אם ייעלמו ומה הקשר בין תולעים לרופאי עיניים? הרב אהרן לוי, ממחיש את הרוע הגלום בסרטון המסעיר של הח"כ מ'ישראל ביתנו' (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התגובה המשעשעת (הפקה: ערכים. מתוך 'הרב אהרן לוי' ביוטיוב)

הסרטון שמסעיר בימים האחרונים את המדינה, בו מאשים ח"כ מ'ישראל ביתנו' נשים חרדיות ושומרות מסורת בקריסת מערכת הבריאות, לא יורד מהכותרות - והפעם, בשל תגובה מוחצת, מפי רב הפופולרי ברשתות החברתיות.

כזכור, חבר הכנסת אלכס קושניר העלה אתמול האשמות בזויות ונחותות כלפי החרדים, לפיהן בדיקות שעורכות נשים אלו בקופות החולים גורמות לעומס על כוח האדם וממילא למחסור במתן חיסונים נגד שפעת ותורים מתארכים בבתי החולים.

הדברים המזעזעים הללו, שבאו כסרטון בקמפיין בחירות למען מפלגתו של ליברמן, גררו תגובות קשות מאישי ציבור חרדים, דתיים וחילונים כאחד, שהגדירו אותם כ'אנטישמיים'.

כעת, בסרטון תגובה שהוציא הרב אהרן לוי, מרצה ב'ערכים' ומייסד מדרשת 'וידעת', מוצג האבסורד בהאשמותיו של קושניר, ב'הפוך על הפוך': הרב הפופולרי לוקח אותן לקצה, מקצין את התאוריה המופרכת ומאשים כביכול את החרדים בכל דבר אפשרי.

כך לדוגמה, מצפיה בדבריו המשעשעים ניתן "להבין" כיצד החרדים אשמים בעומס בבתי החולים, איך הם קשורים לרמה הירודה של הספורט בישראל, למה ימשיכו לשנוא אותם גם אם ייעלמו מהנוף ו...מה הקשר בין תולעים רופאי עיניים.

בסיום הסרטון אומר הרב לוי: "חבר הכנסת המלומד מגיע ממקום שהביא לעולם את הסיסמה 'הכה את היהודים - והצל את רוסיה'. לא הוא המציא את הסיסמה הזו, אלא רק נתן לה פרשנות והסביר את מי מהיהודים צריך להשמיץ כדי להציל את רוסיה; ואם לא את רוסיה, אז לפחות את המפלגה".

"האמת", מוסיף אהרן לוי, "שעל ח"כים שמלכלכים על חרדים, כדי להיבחר, אני לא מתפלא - כי פרנסה זה חשוב...".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר