נתניהו: 'פירקתי מוקש'

פרשת נעמה יששכר הסתיימה: נחתה בישראל - עם נתניהו

שעות לאחר ששוחררה מהכלא הרוסי, נחתה נעמה יששכר בנתב"ג, במטוס רוה"מ • בתחילת הטיסה סיפר נתניהו על האינטרסים הביטחוניים, בשמם לדבריו פעל • וגם: מה ה"לקח" שלו. צפו (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' בשבט תש"פ | 30.01.20
נתניהו ויששכר, במטוס (צילום: מתוך @ariel_elharar_ בטוויטר)

לפני זמן קצר נחת מטוסו של ראש הממשלה נתניהו בנתב"ג, ואיתו נעמה יששכר. בכך באה לסיומה באופן סופי הפרשה שהסעירה את המדינה בחודשים האחרונים.

בתדרוך שמסר לכתבים במטוס, בדרך ממוסקבה לישראל, אמר ראש הממשלה נתניהו כי התערב אישית בפרשה, והוביל לשחרורה של יששכר, כיוון שהיה פה פוטנציאל לפגיעה ביחסים האסטרטגיים עם רוסיה.

"טיפחנו את היחסים עם רוסיה, בין השאר כדי למנוע התנגשות צבאית בסוריה. הנושא של נעמה יששכר - אם לא היה נפתר - היה עלול להעיב על כל מערכת היחסים, ולפגוע באינטרסים של ישראל", טען ראש הממשלה.

בכיר בפמליית ראש הממשלה הדגיש, כי המעורבות החריגה של נתניהו ויועציו בפרשה, בניגוד למקרים אחרים של ישראלים העצורים בחו"ל, נבעה מנושאים אחרים שקשורים ליחסי ישראל-רוסיה, ובראשם הסגרת ההאקר הרוסי בורקוב לארה"ב.

"נקלענו למצב לא סימפטי", הוסיף הגורם המדיני הבכיר, "הייתי צריך לפרק את המוקש הזה - ופירקתי".

תמונה שהפיצה לשכת רוה"מ, מרגע שחרורה של יששכר

כזכור, הפרשה החלה לפני כעשרה חודשים, לאחר שיששכר עצרה לתחנת ביניים ('קונקשן') בשדה התעופה במוסקבה, בדרכה חזרה מהודו לישראל, והתגלו מעט סמים בתיקה, ובשל כך היא נעצרה.

במשפט שנערך לה ברוסיה, נגזר עליה עונש כבד של שבע שנים וחצי מאסר בכלא המקומי הנוקשה, אך היום הסתיים האירוע בטוב, כאשר נתניהו הצליח לאחרונה לשכנע את הממשל הרוסי לחון אותה ולשחררה, תמורת כמה הסכמות אותן גיבש עם הנשיא פוטין.

טרם ההמראה מרוסיה, ניגש ראש הממשלה נתניהו אל מושבם של נעמה ואמה יפה, יחד עם רעייתו שרה, ודרש בשלומן.

בשלב מסוים אמר ראש הממשלה, לקול צחוקם של הנוכחים: "יודעים מה הלקח מכל זה? אין תחנות ביניים...".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר